۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶

نظرسنجی از ۴۸ میلیون مشترک برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی

ایتنا - مدیر عامل همراه اول اظهار داشت: قبلا ارسال پیامک نظرسنجی برای مشترکان در یک مرحله انجام شد؛ اما اخیرا دوباره هماهنگی‌‌ دیگری با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، انجام شده است.


 
مدیر عامل همراه اول با اشاره به ارسال پیامک نظرسنجی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای ۴۸ میلیون مشترک در قالب گروه‌های ۵۰۰ هزار نفری گفت: این کار ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

روزهای پایانی سال گذشته بود که ممنوعیت ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اجازه مشترک، خبرساز شد.
آن روزها انتخابات مجلس نزدیک بود و انتظار می‌رفت مثل همیشه بازار تبلیغات ارزان و گسترده پیامکی داغ شود که رگولاتوری به یکباره ارسال هر نوع پیامک تبلیغی را بدون اجازه مشترک برای اپراتورها ممنوع کرد.

هنوز چند روز بیشتر از اعلام این دستور نگذشته بود که همراه اول یک پیامک نظرسنجی در خصوص تمایل یا عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغی را برای طیف وسیعی از مشترکانش ارسال کرد.

برخی مشترکان به پیامک جواب مثبت و برخی منفی دادند و برخی هم محل نگذاشتند؛ اما فرقی در جواب‌ها نبود؛ زیرا به گفته کسانی که پاسخ منفی داده بودند، پیامک‌‌های تبلیغاتی باز هم برایشان سرازیر شده است.

اما گویا این بار دیگر قرار است همراه اول کاری کند کارستان، کاری که ریشه پیامک تبلیغاتی ناخواسته برای همیشه خشک شود.

خبرنگار فارس، از وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول پرسید:‌ چرا علیرغم نظر سنجی همراه اول، ارسال پیامک های تبلیغاتی مانند سابق ادامه دارد و سرانجام روش همراه اول برای حل این موضوع چیست؟

مدیر عامل همراه اول اظهار داشت: قبلا ارسال پیامک نظرسنجی برای مشترکان در یک مرحله انجام شد؛ اما اخیرا دوباره هماهنگی‌‌ دیگری با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، انجام شده است.

وی افزود: پس از این هماهنگی مقرر شد که برای گرو‌ه‌های ۵۰۰ هزار نفری از مشترکان پیامک نظرسنجی پیامک‌های تبلیغاتی ارسال و نظرشان اخذ شود و دیگر بر اساس نظر شان عمل خواهد شد.

صدوقی گفت: این کار از ابتدای هفته گذشته آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پاسخ به این سؤال که مشترکان تا چه زمانی منتظر دریافت پیامک‌ نظرسنجی باشند، گفت: برای ۴۸ میلیون مشترک همراه اول در گرو‌ه‌های ۵۰۰ هزار نفری پیامک نظرسنجی ارسال خواهد شد که ظرف یک ماه آینده تمام مشترکان همراه اولی این پیامک را دریافت خواهند کرد.
 
کد مطلب: 21919
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
United Kingdom
خدا کنه ما که امیدی نداریم .الان چند ماهه که هی دارن اذیت میکنن .معلوم نیست چه اصراریه که اینکارو میکنن البته معلومه که برای مخابرات سود کردن مهمتر از راضی نگهداشتن مشتریه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام