۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰

رونمايي از Kaspersky Tablet Security در كنگره جهاني موبايل 2012 در بارسلونا

آزمایشگاه کسپرسکی اعلام کرد از نرم‌افزار امنیتی مناسب خود برای تبلت‌‌های مبتنی بر آندرویید در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌هاي همراه، رونمایی می کند.


آزمایشگاه کسپرسکی، تولیدکننده پیشتاز نرم‌افزارهای مدیریت تهدید و محتوای امن، اعلام کرد از نرم‌افزار امنیتی مناسب خود برای تبلت‌‌های مبتنی بر آندرویید در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌هاي همراه، رونمایی می‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، جدیدترین نسخه نرم‌افزار Kaspersky Tablet Security در کنگره جهانی تلفن همراه سال ۲۰۱۲ در بارسلونای اسپانیا به طور رسمی عرضه خواهد شد.
این نرم‌افزار از پشتیبانی فناوری ابري برای فناوری‌های ضدویروس، محافظت ضدسرقت و امنیت وب برخوردار است.

محصول مذكور یک نرم‌افزار امنیتی تخصصی است که محافظت در برابر نرم‌افزارهای مخرب و تقلبی و عدم آسیب‌پذیری داده‌های شخصی در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن دستگاه را تضمین می‌کند.

به دنبال این عرضه، یوجین کسپرسکی مدیر عامل و موسس کسپرسکی، میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد بود و در آن تحت عنوان: محیط تلفن همراه به عنوان بهشتی برای تبهکاران سایبری سخنرانی خواهد داشت.

این کنفرانس با سخنان یوجین کسپرسکی آغاز خواهد شد که پیش‌بینی‌های خود را درباره توسعه تبهکاری سازمان‌یافته سایبری تلفن همراه، چگونگی تکامل و پيشرفت آن از تبهکاری سایبری سنتی و دلایل متفاوت بودن آن مطرح خواهد کرد.

ویسنته دیاز و دنیس ماسلنیکف، تحلیلگران ارشد بدافزار، مروری بر وضعیت اخیر تهدید تلفن همراه ارائه خواهند داد.
همچنين ویکتور درونف، مدیر ارشد محصول شرکت Mobile Solutions جدیدترین نسخه نرم‌افزار Kaspersky Tablet Security و نسخه بتای محصول جدید کنترل والدین برای سیستم‌های عامل آندرویید و iOS را عرضه خواهند کرد.
 
کد مطلب: 21396
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام