۴
۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۲
شركت زيرساخت:

ظرفيت اينترنت كشور تا پايان سال دو برابر مي‌شود

ايتنا - معاون زيرساخت: ما با قطعیت از افزایش ظرفیت اینترنت در ماه‌های آینده صحبت می‌کنيم.



معاون شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت فعلی اینترنت کشور ۲۲۱ STM۱ است که تا پایان امسال به بیش از ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایتنا حسن شاهی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره ظرفیت اینترنت کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت فعلی اینترنت کشور ۲۲۱ STM۱ است که تا پایان امسال بیش از ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت اینترنت کشور تا پایان امسال با ۲۷۱ STM۱ افزایش به ۴۹۳ STM۱ خواهد رسید.

شاهی افزود: خریدهای لازم برای این کار انجام شده و در حال تست تجهیزات هستیم و پس از انجام تست‌های فنی، این ظرفیت اضافه خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: دلیل اینکه با قطعیت از افزایش ظرفیت اینترنت در ماه‌های آینده صحبت می‌کنم، این است که خرید‌ها انجام شده و در حال انجام تست‌های فنی هستیم.
 
 
کد مطلب: 21363
نام شما
آدرس ايميل شما


امید
feedback
United States
اصن بشه 441 STM ! بعدش قرار چطور بشه؟

سرویسهای پر سرعت 512 بشه 513 ؟

خسته شدیم به خدا...خسته.
علیرضا
feedback
آقایان بفرمایند کدام اینترنت افزایش می یابد و کدام کاهش؟
مرتضی
feedback
چه فایده ای این افزایش ظرفیت به حال اینترنت کشور داره با قانون 128 برای مشترکین خانگی و یا این وضع اینترنت با این اختلالات و قطعی هایی که هیچکسی جوابگو نیست اصلا" هزار برابر هم بشه باز چه فایده وقتیکه آقای مسئول میفرمایند بخاطر بعضی از خطرهایی که در اینترنت وجود داره ما نمیتونیم بیشتر از 128 به مشترک خانگی و یا عادی بدیم؟
Ali
feedback
اگه تونستن رتبه ایران رو بالاتر از افغانستان ببرن حتی یک پله اون موقع کار بزرگی کردن منم قول میدم صد کیلو شیرینی بین مردم پخش کنم ولی میدونم که هرگز رتبه ایران بالاتر از افغانستان نمیره چنین قولی دادم پس یه کابل قاچاقی از افغانستان می کشم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام