۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳

مشکل سرعت اینترنت کاربران از مبدا ورودی یا ...؟

ایتنا- مدیر یک شرکت اینترنتی:"متأسفانه برای مخابرات کشورمان رقیبی وجود نداشته و نظارتی نیز بر درگاه‌های ورودی کشور در رابطه با پهنای باند وجود ندارد."


شرکت‌های خصوصی به واسطه نوع خدماتشان از بالاترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند، بنابراین اگر مشکلی در سرعت اینترنت و کاهش آن وجود دارد، باید آن مشکل را از مبدأ ورودی اینترنت به کشور جست‌وجو کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری ایسنا، باقر افخمی - مدیر یک شرکت اینترنتی - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت‌های اینترنتی با همان ضریب و سرعتی که اینترنت را از مخابرات دریافت می‌کنند، با همان ضریب و یا کم‌تر از آن ارائه می‌کنند و عملاً نمی‌توانند بیش از آن به مصرف‌کننده اینترنت بدهند.

او گفت: شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی عملاً نمی‌توانند در سرعت اینترنت و افزایش آن نقشی داشته باشند، پس طبیعی است علت این مشکل را نباید در شرکت‌ها جست‌وجو کرد.

این مدیر شرکت اینترنتی در پایان با بیان اینکه کشورمان به عنوان کشور در حال توسعه محسوب می‌شود ولی پهنای باند به عنوان یکی از ابزارهای اصلی توسعه کشور در اختیار فعالان قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: متأسفانه برای مخابرات کشورمان رقیبی وجود نداشته و نظارتی نیز بر درگاه‌های ورودی کشور در رابطه با پهنای باند وجود ندارد.
 
کد مطلب: 20630
نام شما
آدرس ايميل شما

لپ تاپ شما چه برندی است ؟
Acer
Apple
Asus
Dell
HP
Lenovo
Microsoft
MSI
Sony
سایر