۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱

احتمال آتش‌سوزی در سری جدید تلویزیون‌های سونی

ایتنا - به دنبال آتش‌سوزی‌ها در برخی مدل‌های تلویزیون‌های سونی به علت افزایش دما، این شرکت ژاپنی اعلام کرد مردم می‌توانند به صورت رایگان گیرنده‌های تلویزیونی خود را در نمایندگی‌های این شرکت در سراسر جهان بازرسی کنند.




به گزارش ایتنا به نقل از فارس، شرکت سونی هشدار داد که یکی از قطعه‌های موجود در ۸ مدل مختلف از سری تلویزیون‌های Bravia آن اختلال دارد که این اختلال در برخی موارد می‌تواند افزایش دما و آتش‌سوزی را نیز به دنبال داشته باشد.

شرکت سونی از دادن توضیحات بیشتر در این مورد به خبرنگاران خودداری کرده و تنها توضیح داده است که مردم می‌توانند تلویزیون‌های خود را در نمایندگی‌های این شرکت بررسی کنند تا احتمال بروز هرگونه آتش‌سوزی از بین برود.

سونی در بیانیه خود اعلام کرده است، هر کاربری که نگران این جریان است می‌تواند به نمایندگی‌های این شرکت درخواست خود را اعلام کند تا در نهایت یکی از مهندسان سونی به صورت رایگان در منزل تلویزیون را بررسی کند.

مدل‌های تلویزیون‌های سونی که هم‌اکنون دچار مشکل مذکر شده‌اند شامل موارد زیر می‌شوند: KDL-۴۰D۳۴۰۰، KDL-۴۰D۳۵۰۰، KDL-۴۰D۳۵۵۰، KDL-۴۰D۳۶۶۰، KDL-۴۰V۳۰۰۰، KDL-۴۰W۳۰۰۰، KDL-۴۰X۳۰۰۰ و KDL-۴۰X۳۵۰۰.

بر اساس گزارش‌های موجود، از این گیرنده‌های تلویزیونی تاکنون ۶/۱ میلیون دستگاه در دنیا فروخته شده است و فقط ۶۳۰ هزار دستگاه از آن‌ها در اختیار مردم اروپا قرار دارد.
کد مطلب: 19994
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام