۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۸

سايبروم هم روتر بي‌سيم رونمايي كرد

ایتنا - محصول NetGenie به والدین امکان می‌دهد با کنترل فرزندان از عدم دسترسی آن‌ها به محتوای نامناسب اینترنت اطمینان یابد و کاربران SOHO نیز به کمک آن می‌توانند استفاده از اینترنت را برای دستیابی به بازدهی و امنیت بالاتر کنترل کنند.

سایبروم از نخستین محصول روترهای بی‌سیم NetGenie در نوع خود که دارای قابلیت‌های امنیتی است، رونمایی کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، این محصولات نگرانی‌های مکرر والدین و صاحبان SOHO) Small office/home office) درباره استفاده از اینترنت را مورد توجه قرار داده است.

محصول NetGenie به والدین امکان می‌دهد با کنترل فرزندان از عدم دسترسی آن‌ها به محتوای نامناسب اینترنت اطمینان یابد و کاربران SOHO نیز به کمک آن می‌توانند استفاده از اینترنت را برای دستیابی به بازدهی و امنیت بالاتر کنترل کنند.

NetGenie نیز تنها با یک کلیک امکان کنترل اینترنت را برای والدین آسان ساخته و یک کاربرد ایمن و ساده را برای کاربر فراهم می‌کند که باعث کاهش خطر محتوای نامناسب، هکرها و مجرمان سایبری می‌شود.

NetGenie نخستین روتر وای‌فای و شامل یک فایروال، شبکه خصوصی مجازی، آنتی‌ویروس و برنامه جلوگیری از نفوذ است.

برنامه کنترل والدین NetGenie به‌واسطه روتر وای‌فای، نیاز به نصب نرم‌افزارهای فیلتر بر دستگاه‌ها را با توجه به افزایش استفاده از دستگاه‌های اینترنت مانند لپ‌تاپ، آی‌پدها و تلفن‌های هوشمند، کاهش می‌دهد و والدین می‌توانند بدون حضور فیزیکی خود نسبت به دسترسی ایمن فرزندان خود به اینترنت اطمینان پیدا کنند.
کد مطلب: 19939
نام شما
آدرس ايميل شما