۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۹

الزامات انتخابات دور سوم از سوی سازمان اعلام شد

ايتنا - دبير كل سازمان: با افزایش قابل توجه اعضا در این دوره انتظار مشارکت بالایی را داریم و امیدواریم رسانه‌ها نیز با توجه نقش و مسئولیت های جدید سازمان در حوزه تصمیم‌سازی به سلامت این فرآیند در سراسر کشور کمک کنند.


حمیدرضا قمی، دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از تعیین الزامات انتخابات دورسوم از سوی سازمان مرکزی خبرداد.

به گزارش ایتنا وی با بیان این مطلب گفت: براساس تصمیم هیات رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه­ای کشور و به استناد ماده ۶۷ آیین­نامه اجرایی تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه­ای کشور، کلیه کارکنان و پرسنل دبیرخانه­های نظام صنفی رایانه­ای استان­ها می­بایست از انجام تبلیغات و شرکت در انتخابات خودداری نمایند.

قمی افزود: این افراد در صورتی که تمایل و اصرار به شرکت در انتخابات سال جاری را دارند، می­بایست از سمت خود در دبیرخانه سازمان منفک شوند. همچنین مسئولین برگزاری انتخابات نیز مجاز به کاندیداتوری و شرکت در انتخابات نمی­باشند.

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به این که مجامع عمومی نظام صنفی رایانه­ای استان‌ها در پاییز سال جاری و با دستورکار برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس برگزار خواهد شد، اظهار داشت: به دلیل این که برگزاری همزمان مجامع نظام صنفی رایانه­ای استان­ها امکان­پذیر نمی­باشد، برنامه زمانبندی جهت برگزاری مجمع عمومی در استان­های مختلف به انضمام مراحل زمانی و اجرایی فعالیت­های لازم تهیه شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این برنامه، مجمع عمومی نظام صنفی رایانه­ای استان‌های قزوین، تهران، گلستان و مرکزی در مهرماه، استان‌های کرمان و خراسان در آبان ماه، استان‌های زنجان، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، گیلان، همدان، یزد، مازندران و هرمزگان در آذرماه سال جاری برگزار و نماینده سازمان نظام صنفی رایانه­ای کشور نیز به عنوان ناظر در مجمع عمومی آن استان حضور خواهد یافت.

وی یادآور شد: اطلاعاتی چون نامه شورای عالی انفورماتیک کشور درخصوص انتخابات و فرمول نحوه محاسبه حق رای اعضاء در مجمع عمومی سال جاری، همچنین فرم اعلام کاندیداتوری، نمونه فرم استشهادیه، معرفی­نامه به مراکز درمانی جهت اخذ گواهی عدم اعتیاد و معرفی­نامه به نیروی انتظامی جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از طریق سایت سازمان قابل دریافت می باشد.

وی افزود: با افزایش قابل توجه اعضا در این دوره انتظار مشارکت بالایی را داریم و امیدواریم رسانه‌ها نیز با توجه نقش و مسئولیت های جدید سازمان در حوزه تصمیم‌سازی به سلامت این فرآیند در سراسر کشور کمک کنند.
کد مطلب: 19263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام