۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۷

عرضه نسخه بتای فلش پلیر 11 از سوي Adobe

ايتنا - برخي از قابليت‌هاي فلش پلير Incubator از جمله Stage ۳D و پشتيباني ۶۴ بيتي در نسخه بتاي فلش پلير ۱۱ به کار گرفته شده است.


نسخه بتاي نرم‌افزار دسکتاپي فلش پلير ۱۱ شرکت Adobe قابليت‌هاي جديدي را براي کار در فضاي‌هاي مبتني بر مرورگر‌ها شامل اپليکيشن‌ها، محتويات و ويديو‌ها در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم، برخي از قابليت‌هاي فلش پلير Incubator از جمله Stage ۳D و پشتيباني ۶۴ بيتي در نسخه بتاي فلش پلير ۱۱ به کار گرفته شده است.

يکي از ويژگي‌هاي عمده نسخه بتاي فلش پلير ۱۱ شرکت Adobe قابليت Stage۳D APIs است که براي بهبود مدل‌هاي سه بعدي، تصاوير Interactive را پشتيباني مي‌کند و نسخه ۶۴ بيتي براي پشتيباني سيستم عاملMac OS X شرکت اپل و لينوکس ويندوز در نظر گرفته شده است.

همچنين نسخه جديد فلش پلير شرکت Adobe توانايي ادغام کردن (Integrate) برنامه‌هاي صوتي (تلفن) به اپليکيشن‌هاي تجاري براي استفاده از برنامه G.۷۱۱ Audio compression Codec و کدگذاري ويديوهاي با کيفيت بالا را با استفاده از H.۲۶۴ /AVC SW Encoding دارد.

همچنين اين نسخه جديد فلش پلير به توسعه‌دهندگان برنامه‌هاي نرم‌افزار امکان مي‌دهد تا براي ارسال حجم وسيعي از داده‌ها اپليکيشن‌هاي پيشرفته براي به اشتراک‌گذاري فايل‌ها مانند FTP طراحي کنند، وجود کيفيت صداي HD Surround نيز يکي ديگر از قابليت‌هاي فلش پلير ۱۱ به شمار مي‌رود.

همچنين نسخه بتاي نرم‌افزار AIR ۳ قابليت‌هاي پيشرفته‌اي را ارائه اداه است که محيط توسعه‌يافته و انعطاف‌پذيري را براي ارائه اپليکيشن‌هاي اينترنتي و مبتني بر مرورگرها را در اختيار توسعه‌دهندگان برنامه‌هاي نرم‌افزاري قرار مي‌دهد.

نرم افزار AIR ۳ نو آوري‌هاي جديدي در زمينه توسعه ويژگي‌هاي گرافيکي و ويديو هاي با کيفيت HD را در اختيار کاربران قرار داده است.
کد مطلب: 18848
نام شما
آدرس ايميل شما


مسعود
feedback
من نمیدونم چه اصراریه که اخبار مربوط به سایتهای فیلتر شده(فیس بوک -توییتر - وآدوب!) رو درج میکنید بخدا موندم!!!!!!!!
feedback
چرا به نقل از همکاران سیستم ؟
چرا در خبر هم تبلیغ یک شرکت را میکنید ؟
خبرها را از خبرگزاری ها تهیه نمایید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام