۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴

صفر و یک مدل 90

تهيه‌كننده و كارگردان برنامه «صفر و يك» از پخش سري جديد اين برنامه در سال ۹۰ با طراحي جديد به لحاظ تغييرات در دكور، تيتراژ و محتواي قسمت‌هايي از برنامه، در شبكه آموزش خبر داد.


مجيد يوسفي ـ تهيه‌كننده و كارگردان برنامه «صفر و يك» ـ با اعلام اين خبر افزود: از امسال ساختار و محتواي اين برنامه آموزشي تغيير پيدا مي‌كند.

يوسفي اظهار كرد: به دليل استقبال مخاطبان از اين برنامه آموزشي، طرح جديد برنامه «صفر و يك» به نگارش درآمد.

وي افزود: برنامه «صفر و يك» هر روز موضوعات مختلف فناوري در عرصه IT را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهد.

وي اضافه كرد: علوم كامپيوتر، تازه‌هاي IT، گفت‌وگوي چالشي در عرصه فناوري‌هاي نوين، آموزش ساخت پويانمايي (انيميشن)، شهروند الكترونيك، بازي‌هاي يارانه‌يي موضوعات مختلف اين برنامه را تشكيل مي‌دهد.

اين تهيه‌كننده يادآور شد: «صفر و يك» رويكرد آموزشي به موضوع رايانه دارد و برخلاف اينكه گفته مي‌شود آموزش مسير غيرمستقيم دارد، در اين برنامه مسير آموزش كاملا مستقيم است.

به گفته وي برنامه «صفر و يك» در سال جديد نيز با طراحي جديدي به لحاظ تغييرات در دكور، تيتراژ و محتواي قسمت‌هايي از برنامه، ادامه خواهد داشت.

اين تهيه‌كننده طريقه وبلاگ نويسي، آموزش برنامه نويسي و راه‌اندازي پايگاه اطلاع‌رساني را از مواردي اعلام كرد كه در برنامه‌هاي امسال به بخش‌هاي «صفر و يك» اضافه مي‌شود.

يوسفي استقبال مخاطب از اين برنامه را مطلوب عنوان و ابراز خوشحالي كرد كه اين برنامه توانسته با مخاطب جوان ارتباط برقرار كند.

روابط عمومي شبكه آموزش گزارش داد: «صفر و يك» هر روز به صورت زنده از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از شبكه آموزش به روي آنتن مي رود.
کد مطلب: 17514
نام شما
آدرس ايميل شما