۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۲۹

نخستين همايش تخصصي "دولت الكترونيك و ITIL"

ايتنا - همايش تخصصي "دولت الكترونيك و ITIL" اسفندماه برگزار مي‌گردد.
به گزارش ایتنا، نخستین همایش تخصصی "دولت الکترونیک و ITIL" با همکاری و مشارکت مراکز علمی، سازمان‌هاي فعال در اين حوزه و اساتید و پژوهشگران حوزه فن آوری اطلاعات ، توسط شرکت اطلاعات فن آوری جهانی پارس (اینفوتک) در تاریخ ۴ اسفندماه ۱۳۸۹ و درآستانه "روز مهندسی" در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
 
به گفته دکتر رشتی دبیر علمی این همایش ،در این برنامه اساتید و کارشناسان متخصص این حوزه در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی به ارائه آخرین و جدید ترین دستاوردها و مباحث این حوزه خواهند پرداخت . 

وی افزود همزمان با همایش،کارگاه‌های آموزشی نیز بر اساس نیاز مدیران و کارشناسان فن آوری اطلاعات برگزار خواهد گردید. 

دبیرعلمی این همایش در ادامه به معرفی محورهای همایش پرداخت و ازموضوعاتی چون دولت الکترونیک و خدمات قابل ارائه مبتنی بر فن آوری اطلاعات در سازمان ها ،معرفی مفهوم ITIL و فرآیندهای آن ،معرفی اصول و مبانی اجرایی در ITIL ،معرفی مزایای ITIL و چگونگی پیاده سازی آن در سازمان ،معرفی آخرین دستاوردها و اطلاعات در باره نسخه سوم ITIL ،دولت الکترونیک و ITIL و ارائه آخرین تحقیقات و دستاوردهای علمی ایران در حوزه ITIL به عنوان محورهای اصلی این همایش نام برد . 

دکتر رشتی در پایان خاطر نشان کرد علاقمندان جهت ثبت نام برای حضور در همایش می توانند با دبیرخانه همایش از طریق سایت www.parsitil.ir تماس بگیرند.
کد مطلب: 16613
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام