۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۵۱

پيام رئيس‌جمهوري به همايش روابط‌عمومي الكترونيك

محمود احمدي‌نژاد در پيامي به چهارمين همايش روابط‌عمومي الكترونيك در تغيير ارتباط روابط عمومي‌ها با مخاطبان تاكيد كرد. در متن پيام رئيس‌جمهور به چهارمين همايش روابط‌عمومي الكترونيك كه توسط علي زارعي نجف‌‌دري مشاور رئيس‌جمهور قرائت شد، آمده است: در طليعه هزاره سوم كه نظام مردم‌سالاري ديني در كشور عزيزمان جمهوري اسلامي ايران قابليت تعالي‌گري خويش را در عرصه ادبيات سياسي جهان گشوده و با آفرينش افتخارات بزرگ نقش تاريخي خود را در تقويت توكل و اعتماد به نفس ملت ايران و ملت‌هاي در حال رشد و تعالي ايفا مي‌نمايد، بيش از پيش گزينه منتخب آوردگاه بنگا‌ه‌هاي چند رسانه‌‌اي و فراگير قرار گرفته است. در ادامه اين پيام آمده است: هم‌اكنون كه مسوولان محترم نهادهاي روابط عمومي دولتي و غيردولتي گرد هم آمده‌اند و كاركرد كارآمد ارتباطات را كنكاش مي‌كنند، شايسته است با ابتكار به عمل راهكارهاي زودن شكاف الكترونيكي حاكم بر جهان را شناسايي و امكان به كارگيري دولت و ملت‌ها را در بهره‌مندي از فضاي مجازي فراهم نمايند. احمدي‌نژاد در اين پيام تاكيد كرده‌است: شناسايي و سازماندهي ظرفيت‌ها و توانمندي‌ها همراه با شناسايي خلاها و كاستي‌ها پيش‌بيني طرح‌ها،‌لوايح و تدارك زيرساخت‌ها از مولفه‌هايي است كه ايران اسلامي با جهش برنامه ‌اي مي تواند دست‌اندركاران اين حوزه را كه به ردگيري و رصد اطلاعات مبادرت مي‌كنند به مهندسان افكار عمومي مبدل سازد. در ادامه اين پيام آمده است: آمادگي براي آينده با انكشاف و انعكاس توانمندي‌ها، توسعه روابط موثر با عموم مخاطبان و ايجاد پايگاه داده‌هاي دقيق، حجيم و قابل انعكاس سريع، زمينه‌هاي لزوم تغييرات اساسي را در سامانه‌هاي متنوع ارتباطات براي همكاران عزيز و خدوم اينجانب در عرصه روابط عمومي فراهم شده است. رئيس‌جمهور ايجاد ارتباطات متقابل و پاسخگويي به مخاطبان و تامين فضا و مجال براي انعكاس آراي شهروندان را ضامن بقا و رشد نظام‌ها دانست و خاطر نشان كرد: شايسته است در تعامل با مخاطبان به برقراري ارتباطات دوسويه توجه ويژه نموده و با توسعه روابط بين دستگاه‌ها و برخورد فعالانه با سازمان‌هاي هم‌صنف، تعادل و ثبات را در فعاليت‌هاي مجموعه نهادها كسب نمايند. رئيس‌جمهور در اين پيام خاطر نشان ساخته است: اطلاع‌رساني به موقع،‌صحيح و بدون جهت‌گيري، انتقال نقطه‌نظرات، انتقادها و پيشنهادهاي مردم و مخاطبان سازمان‌ها به مديران و مسوولان، جلب مشاركت و برنامه‌ريزي براي رفع مشكلات مردم از جمله وظايف حساس و مهمي است كه مي‌بايست با سعه‌صدر،گشاده‌رويي و بلندنظري مديران و كارشناسان روابط عمومي‌ها به سرانجام برسد. وي تاكيد كرد: افكار عمومي از زيرساخت‌هاي مهم نظام مردم‌سالاري ديني در ايران اسلامي است كه مقبوليت حاكميت را با جلب اعتماد، همبستگي و همكاري شهروندان شريف در تامين و توسعه سرمايه‌هاي اجتماعي، جستجو مي‌كند. در اين نظام، ابتدا و انتهاي مسير «ارتباطات» به اخلاق، محبت و مهرورزي ختم مي‌شود، ارزش‌هاي حقيقي جايگزين مظاهر فريبنده در الگوي ارتباطي شده و رعايت كرامت و منزلت انسان جاي بهره‌برداري ابزاري از او را مي‌گيرد. رئيس‌جمهور در خاتمه اظهار داشت: اميدوارم كه به فضل الهي برگزاري چهارمين همايش روابط عمومي الكترونيك منجر به ارائه راه‌حل‌هاي اساسي براي ايفاي نقش موثر و كارآمد روابط عمومي در حل مسائل و مشكلات موجود بر سر راه چگونگي برقراري ارتباط محبت‌آميز دستگاه‌هاي اجرايي با مردم و پاسخگويي به توقعات و انتظارات آنها شوند. در پايان ضمن عرض تشكر از برگزاركنندگان اين همايش ارزشمند، موفقيت هر چه بيشتر شما عزيزان در ظل عنايات حضرت ولي‌عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
کد مطلب: 12587
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام