۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۳۷

۳۰ درصد تخفیف زمستانی محصولات کسپرسکی



۳۰ درصد تخفیف زمستانی محصولات کسپرسکی
ایتنا - در جشنواره زمستانی کسپرسکی آنلاین، محصولات خانگی(مانند آنتی ویروس، اینترنت سکیوریتی وکسپرسکی ناب ) با ۳۰درصد تخفیف ارائه می‌شوند.
این جشنواره خرید تا دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

این جشنواره زمستانی که روی سایت رسمی فروش آنلاین کسپرسکی و سایت‌های کلیه نمایندگان کانال فروش آنلاین برپا شده است، به همراه پشتیبانی از کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب، لایسنس‌های محصولات را نیز به طور آنی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. ضمن آنکه کلیه محصولات به صورت اوریجینال، همراه با گارانتی و پشتیبانی، با لایسنس‌های یک ساله یا دوساله و به صورت یک، سه کاربره در ابن دوره تخفیف عرضه می‌گردند.

شما برای استفاده از این فرصت طلایی می‌توانید با  انتخاب هر یک از  لینک‌های زیر، مستقیما به خرید آنلاین محصول موردنظر خود بپردازید:




Kaspersky Pure
کسپرسکی ناب حفاظت کامل کاربران را در مقابل تمامی انواع تهدیدات اینترنتی برعهده دارد، ضمن آنکه به امکاناتی همچون کنترل توسط والدین، بک‌آپ‌گیری از داده‌ها، ابزارهای رمزنگاری داده‌ها و نرم‌افزار مدیریت رمزهای عبور نیز مجهز است. همچنین انجام تنظیمات بهینه امنیتی مرورگرهای اینترنتی و سیستم عامل نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید است.
 
 

کسپرسکی ناب- ۱ کاربره ۱ ساله
 

کسپرسکی ناب- ۳ کاربره ۱ ساله


 

Kaspersky Internet Security 2012
محصول اینترنت سکوریتی 2012 – شامل کلیه راهکارهای امنیتی موجود برای ایجاد محیطی امن و بدون نگرانی برای شما و خانواده‌تان می باشد. اینترنت سکوریتی هر آنچه که شما برای تجربه یک ارتباط ایمن با اینترنت را دارید فراهم می‌آورد.
 

 

اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۲ -- ۱ کاربره ۱ ساله
 

اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۲ -- ۳ کاربره ۱ ساله


Kaspersky Antivirus 2012
نسخه جدید 2012 ضدویروس کسپرسکی، آمیخته‌ای از شیوه‌های سنتی دفاعی و دستاوردهای نوین فناوری برای آمادگی، استحکام و پایداری در برابر کدهای مخرب است. کاربران غیرحرفه‌ای همواره در جست‌وجوی محصولاتی هستند که به راحتی نصب و تنظیم می‌شوند و حرفه‌ای‌ها نیز محصولاتی می‌خواهند که علاوه بر سازگاری بیشتر، با نیازهای شخصی آنان نیز متناسب باشد. ضدویروس کسپرسکی نسخه ۲۰۱۲ به طور قابل توجهی با سیستم عامل‌های خانواده ویندوز مایکروسافت(شامل ویندوزهای ۶۴ بیتی) و دیگر برنامه‌های امنیتی در کامپیوترهای شخصی مانند فایروال‌ها سازگاری قابل قبولی دارد.
 
 

آنتی ویروس ۲۰۱۲ -- ۱ کاربره ۱ ساله
 

آنتی ویروس ۲۰۱۲ -- ۳ کاربره ۱ ساله




 

کد مطلب: 21160
نام شما
آدرس ايميل شما