۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵

احتمال عرضه دستگاه‌‌های مجهز به سیستم‌ عامل هارمونی در سال 2020

ایتنا- هواوی به دنبال ساخت اولین تلفن همراه عاری از هرگونه قطعه آمریکایی خود، قصد دارد از سیستم‌ عامل جایگزین اندرویدش در گجت‌های بیشتری استفاده کند.
احتمال عرضه دستگاه‌‌های مجهز به سیستم‌ عامل هارمونی در سال 2020
شرکت هواوی به دنبال ساخت اولین تلفن همراه عاری از هر گونه قطعه آمریکایی خود، قصد دارد از سیستم عامل جایگزین اندرویدش در گجت‌های بیشتری استفاده کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی silicon، هواوی قصد دارد تا سیستم عامل هارمونی را روی محصولات بیشتری عرضه کند، و سپس محصولات مبتنی بر هارمونی را در کشور چین و سایر کشورهای جهان عرضه کند.

با این‌ حال این کمپانی هم‌اکنون به‌جای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، دستگاه‌های نظیر بلندگوهای هوشمند، ساعت‌های هوشمند و دستگاه‌های واقعیت مجازی را مورد هدف قرارداده است.
 سیستم عامل هارمونی هواوی
 
گفتنی است هواوی در ماه مه در لیست سیاه امنیت ملی ایالات متحده قرار گرفت و این امر موجب شد که این شرکت از انجام تجارت با کمپانی‌هایی نظیر کوالکام و گوگل محروم شود.
ایالات متحده تاکنون از اجرای این محدودیت‌ها خودداری کرده اما هواوی اعلام کرده است که قصد دارد تا آینده خود را بدون تولیدکنندگان آمریکایی نظیر گوگل متصور شود.
این کمپانی در همین راستا در ماه اوت از سیستم عامل هارمونی به‌عنوان جایگزینی برای اندروید رونمایی کرد.
 
هارمونی برای اولین بار در تلویزیون‌های متصل به کار رفت و هواوی اعلام کرد که ترجیح می‌دهد تا جای ممکن برای تلفن‌های همراه و تبلت‌هایش از سیستم عامل اندروید استفاده کند.
با این‌ حال به نظر می‌رسد که برنامه جدید هواوی که توسط وانگ چنگ لو به‌عنوان رییس بخش نرم‌افزاری هواوی عرضه‌شده است، خبر از توسعه این سیستم عامل می‌دهد.

حال باید منتظر بود و دید که آینده این نرم‌افزار چه خواهد شد و آیا می‌تواند رقیب بسیار قدرتمندی مانند اندروید را کنار بزند یا خیر.
 
کد مطلب: 59131
برچسب ها: هارمونی هواوی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام