۰
plusresetminus
شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۶

اسکوتر برقی بی‌ام‌و CE 02 به تحرک شهری توجه دارد

ایتنا - بی‌ام‌و می گوید برد نسخه 11 کیلووات این اسکوتر بیش از 55 مایل (88 کیلومتر) و حداکثر سرعت حدود 59 مایل در ساعت (95 کیلومتر در ساعت) دارد. بنابراین قطعا به عنوان یک وسیله حمل و نقل در اطراف شهر ساخته شده است.
اسکوتر برقی بی‌ام‌و CE 02 به تحرک شهری توجه دارد
این شرکت خط تولید وسائل نقلیه برقی خود را با موتورسیکلت‌ها و عینک‌های شیک HUD (هدآپ) گسترش می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، بی‌ام‌و در حال گسترش خط تولید موتورسیکلت‌های برقی خط تولید اسکوترهای برقی خود است. اسکوتر CE 02 جدید کوچکتر از CE 04 است که اخیراً برای مشتریان قابل خرید شد، و خریداران جوان را هدف قرار داده است.
 
در واقع، BMW حتی نمی‌خواهد آن را اسکوتر بنامد. در عوض، آن را ای‌پارکورتر (eParkourer) می نامد. اما به هر حال می‌توان گفت که CE 02 شبیه یک نسخه باکلاس‌تر هوندا روکوس با یک پیشرانه برقی در داخل به نظر می‌رسد.
 

بی‌ام‌و می گوید برد نسخه 11 کیلووات این اسکوتر بیش از 55 مایل (88 کیلومتر) و حداکثر سرعت حدود 59 مایل در ساعت (95 کیلومتر در ساعت) دارد. بنابراین قطعا به عنوان یک وسیله حمل و نقل در اطراف شهر ساخته شده است. قیمت آن، سوای هزینه حمل تا مقصد، از 7599 دلار شروع می‌شود. این در حالیست که قیمت CE 04، که بزرگ‌تر، قدرتمندتر و دوربردتر است، از 12700 دلار شروع می‌شود.
 
BMW همچنین عینک‌های هوشمند همراه Motorrad را به نمایش گذاشت که سرعت، محدودیت سرعت، دنده (برای موتورسیکلت‌های بنزینی) و جهت‌های گردش را نشان می‌دهد. این عینک با هر یک از موتورسیکلت‌های فعلی این شرکت که از برنامه موتورراد استفاده می‌کنند کار می‌کند و هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.
 
CE 02 در بهار 2024 و عینک‌های هوشمند تابستان امسال در دسترس خواهند بود. ویدئویی درباره این خبر در این لینک یوتیوب ارائه شده است.
 
کد مطلب: 73800
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام