۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴

توییتر فرصت ویرایش توییت را برای مشترکین آبی افزایش می‌دهد

ایتنا - علاوه بر امکان ویرایش توییت‌ها، اشتراک آبی توییتر به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های دیگری را نیز می‌دهد. مانند توانایی قالب‌بندی توییت‌ها با متن پررنگ و مورب، ارسال ویدیوهای طولانی‌تر تا دو ساعت در رزولوشن 1080p و وعده دسترسی زودهنگام به همه قابلیت‌های جدید آتی.
توییتر فرصت ویرایش توییت را برای مشترکین آبی افزایش می‌دهد
از مارس 2023 امکان دریافت نشان آبی توییتر پولی شد، و اکنون این شرکت متعلق به ایلان ماسک مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را ارائه کرد که فقط برای کاربران توییتر آبی قابل دسترسی است. یکی از قابلیت‌های جدیدتر اضافه شده به کاربران توییتر آبی امکان ویرایش توییت‌ها بود. با این حال، این قابلیت با یک اخطار همراه بود و به کاربران فقط 30 دقیقه فرصت می‌داد تا ویرایش‌ها را قبل از اینکه برای همیشه از ویرایش قفل شوند، انجام دهند. توییتر به تازگی تأیید کرده است که در حال ایجاد یک تغییر جزئی در آن پنجره زمانی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکانت رسمی تویئتر آبی (TwitterBlue@) اعلام کرد که از روز 8 ژوئن 2022، مشترکین آبی توییتر حداکثر یک ساعت فرصت دارند تا توییت‌های خود را ویرایش کنند.
 
با توجه به روند رندوم تغییرات در توئیتر، مشخص نیست که این قابلیت جدید پس از بازخورد کاربران اجرا شده است یا خیر. با این وجود، اگر شما در میان 400000 مشترک توییتر آبی (از مارس 2023) هستید، اکنون 30 دقیقه بیشتر فرصت دارید تا تغییرات نهایی را در توییت خود انجام دهید. توجه داشته باشید که کاربران همچنان محدود به ویرایش توییت‌ها در مجموع پنج بار در این پنجره یک ساعته هستند.
  
با این که از سال‌ها پیش درخواست‌های زیادی برای توانایی ویرایش توییت‌ها از سوی کاربران وجود داشت، ولی توییتر (تحت مدیریت قبلی خود) کاملاً مطمئن نبود که چگونه این قابلیت را پیاده‌سازی کند و وضعیت بلاتکلیفی بر آن حاکم بود. بعد از اینکه ماسک در اواخر سال گذشته این شرکت را به دست گرفت، اوضاع تغییر کرد. در واقع، حتی قبل از این که این تصاحب اتفاق بیفتد، ماسک یک نظرسنجی انجام داد و از دنبال‌کنندگانش پرسید که آیا گزینه ویرایش توییت‌ها را می‌خواهند یا خیر. اکثریت قاطع کاربران به اضافه شدن دکمه ویرایش رای مثبت دادند.
 

پس از تصاحب رسمی، ماسک از مهندسان نرم‌افزار توییتر خواست تا روی این قابلیت کار کنند. با این حال، زمانی که این قابلیت در اوایل سال جاری راه‌اندازی شد، ماسک تصمیم گرفت استفاده از آن را به مشترکان پولی محدود کند. به نظر می‌رسد این تصمیم به مذاق طیف قابل توجهی از کاربران توییتر که هنوز در تهیه اشتراک توییتر بلو مردد هستند خوش نیامده است.
 
علاوه بر امکان ویرایش توییت‌ها، اشتراک آبی توییتر به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های دیگری را نیز می‌دهد. مانند توانایی قالب‌بندی توییت‌ها با متن پررنگ و مورب، ارسال ویدیوهای طولانی‌تر تا دو ساعت در رزولوشن 1080p و وعده دسترسی زودهنگام به همه قابلیت‌های جدید آتی.
 
مشترکین آبی توییتر هم در گفتگوها و هم در نتایج جستجوی توییتر در اولویت نمایش قرار دارند و تبلیغات کمتری را در جدول زمانی خود مشاهده می‌کنند. باید دید که آیا تصمیم توییتر برای این افزایش جزئی بازه زمانی ویرایش توییت‌ها بر تعداد کاربرانی که در Twitter Blue ثبت‌نام می‌کنند تأثیری خواهد داشت یا خیر.
 
کد مطلب: 73236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام