۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰
ایلان ماسک می‌گوید:

درآمد تبلیغاتی توییتر 50 درصد کاهش یافته است

ایتنا - مدیرعامل تازه منصوب شده این شرکت، لیندا یاکارینو، کار سنگین و پرچالشی برای بازسازی پایگاه درآمدهای تبلیغاتی توییتر پیش رو دارد.
درآمد تبلیغاتی توییتر 50 درصد کاهش یافته است
به گفته ایلان ماسک، توییتر هنوز هم بیشتر از آنچه که به دست می‌آورد، پول خرج می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این میلیاردر در توییتی نوشت که این شرکت به دلیل کاهش 50 درصدی درآمد تبلیغاتی و بار بدهی سنگین، دچار جریان نقدی منفی مداوم شده است. ماسک می‌گوید: «قبل از هر چیز دیگری باید به جریان نقدی مثبت برسیم».
 
این اعتراف در همان هفته‌ای صورت می‌گیرد که برنامه اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغاتی توییتر شروع به پرداخت پول به برخی تولیدکنندگان محتوا، از جمله تعداد انگشت‌شماری از اینفلوئنسرهای راست افراطی، کرد. همچنین پیشتر، وی مدعی شده بود که این شبکه اجتماعی ممکن است در طول این هفته شاهد رشد کم‌نظیر کاربرانش باشد. او همچنین قبلاً گفته بود تقریباً همه تبلیغ‌کنندگانی که پس از تصاحب توئیتر توسط او در ماه اکتبر این پلتفرم را ترک کرده بودند «یا برمی‌گردند» و یا «گفته‌اند که بازخواهند گشت».
 

بر اساس برآورد شرکت تحقیقاتی Sensor Tower که با بلومبرگ به اشتراک گذاشته شده است، مخارج تبلیغاتی طی یک دوره دو ماهه ابتدای سال جاری با 89 درصد کاهش به 7.6 میلیون دلار رسیده است. بنا به گزارش رویترز، توییتر به دلیل بدهی‌هایی که در زمانی که ماسک آن را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، پرداخت سود سالانه حدود ۱.۵ میلیارد دلار دارد.
 
این تازه‌ترین نشانه آن است که اقدامات متهورانه ماسک با هدف کاهش هزینه‌ها در سال گذشته برای ایجاد بنیان مالی مستحکم برای این شرکت کافی نبوده است. این همچنین نشان می‌دهد که مدیرعامل تازه منصوب شده این شرکت، لیندا یاکارینو، کار سنگین و پرچالشی برای بازسازی پایگاه درآمدهای تبلیغاتی توییتر پیش رو دارد.
 
کد مطلب: 73804
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام