۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵

تبلیغات آمازون و اپل در توییتر از سر گرفته شد

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک اعلام کرد شرکت اپل، تبلیغات در توییتر را به طور کامل ازسرگرفته است.
تبلیغات آمازون و اپل در توییتر از سر گرفته شد

مالک میلیاردر توییتر روز شنبه در صحبتهایی که در فضای توییتر اسپیس داشت، این خبر را اعلام کرد و گفت: ‌اپل، بزرگترین آگهی دهنده در این شبکه رسانه اجتماعی است. ماسک که مدت بیش از دو ساعت از هواپیمای شخصی خود صحبت می‌کرد و بیش از ۹۰ هزار شنونده داشت، درباره اپل توضیح بیشتری نداد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ایلان ماسک هفته گذشته، از اپل انتقاد کرده و تولیدکننده آیفون را متهم کرده بود تبلیغات در توییتر را تقریبا متوقف کرده و تهدید کرده است توییتر را از فروشگاه اپ استور حذف خواهد کرد. این اظهارات به نوعی اعلان جنگ از سوی ایلان ماسک علیه اپل بود که باارزش‌ترین شرکت جهان و بزرگترین آگهی دهنده در توییتر است.

پس از این حمله لفظی، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل دیدار و اعلام کرد دو طرف مکالمه خوبی داشتند و سوءتفاهم درباره حذف توییتر از اپ استور، رفع شده است. ماسک گفت: تیم کوک برای او روشن کرده که اپل هرگز قصد انجام چنین کاری را نداشته است.

از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک، شرکتهای متعددی شامل جنرال میلز و فایزر در پی ابهامات در خصوص تغییر سیاستهای این پلتفرم شبکه اجتماعی در مبارزه با نفرت پراکنی و اطلاعات نادرست، تبلیغات در توییتر را متوقف کردند. ماسک روز شنبه در توییتی از آگهی دهندگان برای بازگشت به توییتر تشکر کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، رویکرد جدید توییتر برای احراز هویت حسابها، به اوباش مجازی اجازه داده است هویت برندهای بزرگ را جعل کنند. ماسک گفت: امیدوار است برنامه احراز هویت توییتر که برای مقابله با جعل کنندگان هویت متوقف شده است، هفته آینده مجددا راه اندازی شود.

در همین حال، رویترز به نقل از خبرنگار پلتفرمر خبر داد شرکت آمازون قصد دارد تبلیغات در توییتر به ارزش سالانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار که به دلیل برخی تغییرات امنیتی در پلتفرم تبلیغات این شرکت شبکه اجتماعی متوقف شده بود را ازسربگیرد.
کد مطلب: 70821
برچسب ها: توییتر آمازون اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام