۱۳
۱
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۶

مجلس یازدهم شدیدا درصدد فیلتر کردن اینستاگرام است

ایتنا - یک نماینده مجلس با اشاره به احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خدا کند این اتفاق افتد. فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدید برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد. کمیسیون حقوقی شکل گیرد به جد دنبال فیلتر اینستاگرام خواهیم بود.
مجلس یازدهم شدیدا درصدد فیلتر کردن اینستاگرام است
نماینده مردم رباط کریم در مجلس در خصوص احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خداکند این اتفاق بیافتد.

به گزارش ایتنا، حسن نوروزی، عضو کمیسیون حقوقی مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با برنا، در رابطه با «علت بی‌رغبتی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون حقوقی» گفت: نمایندگان تمایلی برای عضویت در کمیسیون حقوقی ندارند چون کمیسیون حقوقی جای کار است! کمیسیون حقوقی جای سفر خارجی، امتیاز و مادیات نیست. طبق اعلام مجلس 40 درصد از کارهای مجلس دهم را کمیسیون قضایی انجام داده است در مجلس یازدهم نیز همین کار را انجام خواهیم داد. 

او ادامه داد: نمایندگان اقبالی به کمیسیون حقوقی نشان ندادند چون این کمیسیون جای امتیازگیری از دولت نیست. کمیسیون حقوقی جایی نیست که کسی از اقوام خودت را مدیرکل کنی. در کمیسیون حقوقی باید کار کرد. نمایندگان مجلس یازدهم از کار می‌ترسند. 

نماینده رباط‌کریم در مجلس با اشاره به احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خدا کند این اتفاق افتد. فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدید برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد. کمیسیون حقوقی شکل گیرد به جد دنبال فیلتر اینستاگرام خواهیم بود.
 
 
کد مطلب: 61340
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Romania
بنطرم فساد طبری و دارو دسته اش ، گرانی افسار گسیخته ، وجود ترامپ ، رای حداقلی نمایندگان و همه زیر یر اینستا و فضای مجازی است
ali
feedback
Iran, Islamic Republic of
داری طنز میگی؟ یا جدی؟
خواننده
feedback
United Kingdom
باز هم نمایندگانی روی کار آمدند که فقط نظرشان بر گرفتن و بستن و فیلتر کردن است. کاری که چندین سال است کرده اند و هیچ نتیجه ای نگرفته اند.
صد رحمت به مجلس دهم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما که توی ایارن نیستی حرف نزن
feedback
Netherlands
ایارن کجاست؟؟؟ مگر مملکت ارث پدر امثال شماست که به بقیه میگی نظر نده؟! نظر میدیم خوبم نظر میدیم تا نظردونمون پاره بشه😅😅😅
feedback
به درک فیلتر کن ببین کی ضرر می کنه😏 اپراتور ها درآمدشون از مصرف بالای اینستاگرام هست وگرنه وقتی فیلتر بشه میخواید با پارسی جو برای اپراتور ها درآمدزایی کنید؟؟؟؟؟ بعد اینستاگرام مردم میرن تیک تاک! اون نشد میرن هزار تای دیگه!
feedback
اینقدر فیلتر کنید تا به قول رفیق سابقتون فیلتردونتون پاره بشه😆
خودزنی خوبیه انجام بدید مجلسی های انقلابی با فرزندان خارج نشینتون! چند وقت دیگه مثل سال 91 و 92 میبینیم چه وضعی دارید! حقوق ارتشی ها رو ندارید بدید دو ماهه دیر به زور پرداخت می کنید🧐 حقوق جانبازان و شهدا رو تیکه تیکه پرداخت می کنید
خودروسازیتون نمیتونه قطعه ی پژو 40سال پیش بسازه! همش
غد غد الکی و لات کوچه خلوت بازی
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر بچه ای را خوب آموزش داده باشیم ، نگران عبور او از خیابان ها نخواهیم بود ، او هم چراغ های راهنمایی رانندگی را می شناسد و هم خطوط عابر پیاده ، حال در هر فضایی باشد و در هر مکانی ، فیلترینگ تا به حال کدام مشکل را حل کرده ؟ مگر نه اینکه منع شدید نوع انسان ، او را کنجکاوتر و حریص تر می کند ، گیرم اینستاگرام را فیلتر کردیم ، چرا اینقدر از فضای باز حراص داریم ، افکار را چه خواهیم کرد؟ افکار و اندیشه ها با کوچکترین روزنه سوال برانگیز به پرواز درآمده و به هر سویی می رود ، جوجه باید گربه را بشناسد تا که در دامش نیافتد ، نه اینکه در لانه محبوسش کنیم ، آموزش و پرورش و تربیت صحیح بدهیم ، بعد بگذاریم هر که خواست تا هر جا پرواز کند ، بدون شک چشمان باز و آگاه او را به سرمقصد منزل درست می رساند ، خلاف آن برایمان نامعلوم است ، چشمان بسته و نادان بر کدام شاخه خواهد نشت ، همین اخبار امروزه مفسدان و اختلاس گران خود موید این نکته نیست ؟ چشمانشان بسته و بر شاخه دیگری نشستند ، نه؟
احسان
feedback
Iran, Islamic Republic of
لطفا اینستاگرام را فیلتر کنید . خواهشا اینستاگرام را فیلتر کنید
feedback
Netherlands
آره فیلتر کنید چون احسان بدجور تحریک میشه🔞
فردا گناهی این جوون در پستوی پتوش مرتکب بشه آقای جهرمی پاسخگویی؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجلس کارهای مهم تری داره ،اینها شایعه های کثیف هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجلس ۱۱ بیکار است که می خواهد اینستاگرام را فیلترینگ کندکار مردم واقتصاد فلج ومعلول رو ی زمین فریاد می زند اگر شما کار ندارید مشکل مردم را حل کنید اقای حسن نوروزی به مسایل حوزه خودش نمی تواند رسیدگی کند مشکل جوانان از بیکاری است کار بدهید به انان پول داشته باشند ازدواج کنند با منع کردن نمی توان مشکل را حل کرد همین مجلس نیز ماهواره را ممنوع کرد با تکنولوژی نمی شود مبارزه کرد باید در جهت درست نیز استفاده کرد قاضی فیلترینگ تلگرام کجاست زندان به علت چی اختلاس با کی با معاونت اجرایی قوه قضاییه چرا چون به کار خودش رسیدگی نکرد ومثل اقای حس نوروزی داغتر از اش بود وشعار داد تا مردم ومسولان را گول بزند وخودش دزدی کند شما نمایندگان به کار نمایندگی وحل معضلات نه مشکلات مردم رسیدگی کنید تا عاقبت به خیر شوید ومردم را گول نزنید
feedback
United States
آمریکاتون تیک تاکو فیلتر کرد (فیلتر)
حرفی برای گفتن ندارید؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام