۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲

سوالات استوری اینستاگرام «کاربرپسندتر» می‌شود

ایتنا - اینستاگرام تصمیم گرفته است به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند در قسمت استوری های حساب کاربری خود، استیکر جدیدی را قرار دهند تا از دوستان و مخاطبان خود سوالات چندگزینه‌ای بپرسند.
سوالات استوری اینستاگرام «کاربرپسندتر» می‌شود

اینستاگرام اعلام کرده است که استیکر جدیدی را به پلت‌فرم استوری‌های خود افزوده تا کاربران بتوانند با راه‌اندازی به کوئیز به طرح سوالات چندگزینه ای از دوستان خود بپردازند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت اضافه کردن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

این شبکه اجتماعی که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین پلتفرم‌های جهان به شمار می‌رود و میلیون‌ها کاربر روزانه از آن برای اهداف مختلف خود استفاده می‌کنند، هر از گاهی با افزودن قابلیت‌های جدیدی سعی دارد به تعداد کاربران و علاقمندان خود اضافه کند و توجه و رضایت آنها را به خود جلب کند.

بر اساس گزارش وب سایت socialmediatoday ، حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام تصمیم گرفته است به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند در قسمت استوری های حساب کاربری خود، استیکر جدیدی را قرار دهند تا از دوستان و مخاطبان خود سوالات چندگزینه‌ای بپرسند.

اینستاگرام یکی از زیرمجموعه‌های موفق و محبوب شرکت فیس‌بوک به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر توانسته است به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.
 
کد مطلب: 56374
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام