۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴

افزوده شدن جزئیات به آهنگ‌های استوری‌های اینستاگرام

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که اینستاگرام قصد دارد استیکرهای جدیدی را به پلت‌فرم استوری خود بیفزاید تا متن شعر آهنگ‌های موردنظر کاربران را بر روی صفحه نمایش دهد.
افزوده شدن جزئیات به آهنگ‌های استوری‌های اینستاگرام


جین مانچون وانگ، به عنوان یکی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری در شبکه اجتماعی ویبو این خبر را رسانه‌ای کرده است و به کاربران و علاقمندان به اینستاگرام این نوید را داده تا بر روی استوری‌های مبتنی بر آهنگ خود، متن شعر و آهنگ خواننده موردنظر خود را نیز مشاهده کنند.

شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوتسال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.
بر اساس گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، اینستاگرام، حالا این بار قابلیت جدیدی را در قالب یک استیکر ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد که متن شعر آهنگ‌های موردنظر خود را بر روی صفحه مربوط به آهنگی که در استوری خود گذاشته‌اند، را مشاهده کنند.

این استیکر جدید که music lyrics نام دارد، قابلیت نمایش بر روی صفحه استوری مربوط به پخش یک آهنگ یا ویدئوی مربوطه را خواهد داشت.
البته این در حالیست که هنوز خود شرکت اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های فیس‌بوک به شمار می‌رود، به صورت رسمی اظهار نظری در این خصوص نکرده و خبر مذکور را تأیید یا تکذیب نکرده است.
کد مطلب: 56600
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام