۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵

رویکرد هیات مدیره جدید مخابرات به تعدیل نیرو

بازسازی شبکه اولویت اول است
ایتنا- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: بحث تعدیل کارمندان مخابراتی در دستور کار هیات مدیره جدید نیست بلکه به اشتغال‌زایی بیشتر می‌اندیشیم.
رویکرد هیات مدیره جدید مخابرات به تعدیل نیرو


برات قنبری، کلیدی‌ترین برنامه مدنظر هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران را بازسازی شبکه این شرکت عنوان کرد و گفت: قطعا اعضای جدید با توجه به اینکه مخابرات یک گنج است و ارزش بسیاری دارد، به این مهم خواهند پرداخت.


به گزارش ایتنا از تسنیم، رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران آماده‌سازی فضا برای توسعه و ایجاد انگیزه برای همکاران مخابرات را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار دانست و در پاسخ به این سوال که پیش از تشکیل دور جدید هیئت مدیره این شرکت، دولت منتقد ساختار غیرچابک آن بود، آیا احتمال می‌رود که در رویه جدید به سمت تعدیل نیروهای مازاد این شرکت بروید؟، گفت: باید قبول کنیم که شرکت مخابرات ایران بالاخره اپراتور غالب کشور است.

وی عنوان کرد: همین هلدینگ ارتباطی عظیم باز هم قابلیت گسترش تا سه برابر ظرفیت کنونی را دارد لذا به وضوح می‌توان دریافت که فضای کاری این شرکت بسیار گسترده است و می‌تواند اشتغال‌زایی بالایی داشته باشد.

او افزود: نگاه هیئت مدیره کنونی توسعه‌ای، اقتصادی و ایجاد عزت نفس در بین همکاران مخابراتی است. بنابراین بحث تعدیل نیرو در دستور کار نیست و کارمندان مخابرات باید با تعهد کاری بیش از پیش به فکر توسعه جایگاه این شرکت در دنیا باشند.

منبع: تسنیم
کد مطلب: 43364
نام شما
آدرس ايميل شما


علیرضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله اپراتور غالب کشور است چون بزرگترین انحصار کننده کشور است