۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵

شرایط ثبت شماره واحد‌های تجاری در 118

ایتنا- هزینه ثبت تلفن‌های تجاری در 118 درطول ماه هزینه‌ای کمتر از 4000 تومان دارد.
شرایط ثبت شماره واحد‌های تجاری در 118


مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران از امکان ثبت شماره‌های تلفن تجاری در 118 خبر داد و میزان هزینه این کار را در طول ماه کمتر از 4000 تومان اعلام کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، عباس ابوالقاسمی آزاد اظهار کرد: هنگام خرید یک خط تلفن ثابت شماره مربوطه یا به نام شخص حقیقی یا حقوقی به ثبت می‌رسد.

وی ادامه داد: براین اساس زمانی که افراد با 118 تماس می‌گیرند تا به عنوان مثال شماره یک قنادی به آنها داده شود، چنین امکانی وجود ندارد، اما صاحبان مشاغل مختلف می‌توانند با مراجعه به اداره کل خدمات پس از فروش مخابرات و ارائه‌ مدارک لازم شماره تماس خود را براساس شغل‌شان به ثبت برسانند.

آزاد با بیان این‌که برای ثبت شماره‌های تلفن ثابت براساس مشاغل در طول ماه رقمی حدود 3500 تومان بر روی قبض‌های تلفن اعمال می‌شود توضیح داد: برای ثبت شماره‌ها براساس مشاغل لازم است صاحبان شغل با ارائه‌ مدارک لازم به اداره کل خدمات پس از فروش مخابرات مراجعه کنند که البته با توجه به این‌که مردم به 118 اعتماد دارند ما برای ثبت مشاغل کمی سخت‌گیری انجام می‌دهیم و لازم است در این زمینه جواز کسب واحد‌ها ارائه شود تا پس از بررسی‌های لازم این امکان وجود داشته باشد که شماره آنها به ثبت برسد.
کد مطلب: 36651
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام