۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۱

تحول مخابرات در دنیا تا سال ۲۰۲۰

مخابرات یک سرمایه ملی است
ایتنا- برات قنبری: به دنبال تحول مخابرات، استفاده از نسل‌های جدید ارتباطی در ایران نیز باید توسعه پیدا کند.
تحول مخابرات در دنیا تا سال ۲۰۲۰


رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات، یک سرمایه ملی است که با تلاش‌های گذشتگان برای ما باقی مانده، لذا باید با بکارگیری فنون و دانش بین‌المللی همواره بر ارتقاء و جایگاه آن برای مردم و آیندگان بکوشیم.


به گزارش ایتنا از ایسنا، برات قنبری - رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات - که در آیین اجرای تربیت ۱۱۰ مدیر شایسته سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: همانطور که دانش گذشته برای انجام کارهای کنونی بکار نمی‌آید، ارایه خدمات در زمان آینده نیز با دانش امروز میسر نیست. پس باید برای آمادگی خدمات آینده، دانش شرکت را در حد بین‌المللی بالا ببریم.

وی در ادامه افزود: یقیناً تا سال ۲۰۲۰ مخابرات در دنیا متحول خواهد شد، به دنبال آن، استفاده از نسل‌های جدید ارتباطی در ایران نیز باید توسعه پیدا کند.

قنبری، با بیان اینکه شالوده هر تحولی در سازمان، نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم هیئت مدیره شرکت، استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص است، از این رو با تصمیماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد، دنبال ارتقاء دانش و استفاده از کارکنان و مدیران شایسته با دانش روز، در پست‌های مختلف هستیم.

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، سرمایه گذاری روی نیروی انسانی را یک ضرورت دانست و گفت: بعد از ادغام شرکت‌های تابعه و یکپارچه سازی که انجام شد، سرمایه گذاری روی نیروی انسانی برای ارتقاء شایستگی در اولویت اصلی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استفاده از تجارب بین‌المللی برای مدیران در هر جایگاهی لازم است خاطرنشان کرد: در پروژه تربیت ۱۱۰ مدیر شایسته، استفاده از نیروی انسانی تمام استان‌ها تأکید شد تا به عنوان یک فرصت از تمام شاغلان سراسر کشور در آزمون استفاده شود.


قنبری در پایان سخنان خود از منتخبان این طرح خواست، یادگیری و به کارگیری دانش روز جهانی را در امور و انجام کارهای شرکت، سرلوحه کار خود قرار دهند و بر ارتقاء برند بزرگ شرکت مخابرات ایران بکوشند.
کد مطلب: 49600
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام