۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵

آمازون در بریتانیا مرکز خدمات ابری راه‌اندازی می‌کند

ایتنا - آمازون اعلام کرد سومین مرکز داده اروپایی خود را اوایل سال 2017 میلادی در شهر لندن راه‌اندازی می‌کند.
آمازون در بریتانیا مرکز خدمات ابری راه‌اندازی می‌کند


مرکز ارائه خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) سومین مرکز داده خوشه‌ای خود در اروپا را اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، «وارنر وگلز» مدیر فناوری مرکز AWS با اعلام این خبر توضیح داد که اقدام مذکور به آنها امکان می‌دهد خدمات ابری خود را به صورت تخصصی و با کیفیت بالاتر به کاربران محلی ارائه دهند.

ذخیره اطلاعات به صورت داخلی یکی از مهم‌ترین مباحثی است که اتحادیه اروپا این روزها مطرح می‌کند تا بر اساس آن اطلاعات شخصی شهورندان از این منطقه خارج نشود و قوانین حمایت از داده به صورت کامل برای آنها لحاظ شود.

بر اساس این قوانین گفته می‌شود آن دسته از اطلاعات شخصی که در خارج از اتحادیه اروپا ذخیره می‌شوند، می‌بایست بر اساس قوانین این منطقه محافظت شوند. ارسال داده‌های اروپا به آمریکا طی چند ماه اخیر بسیار بحث برانگیز بوده و بر اساس آن قانونی موسوم به «قرارداد درگاه ایمن» وضع شده است تا بر اساس آن بیش از ۴ هزار شرکت در داخل و خارج از منطقه اروپا بر اساس قوانین اتحادیه اروپا از داده‌ها محافظت کنند.

 

مرکز خدمات پردازش ابری آمازون ضمن اعلام موافقت خود برای پیروی از «قرارداد درگاه ایمن»، تصمیم دارد مراکز داده خود را داخل خاک اروپا راه‌اندازی کند تا بر این اساس هیچ قانونی نقض نشده باشد.

بر این اساس آمازون اعلام کرد سومین مرکز داده اروپایی خود را اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی در شهر لندن راه‌اندازی می‌کند تا از این طریق داده‌های اروپایی‌ها داخل این منطقه ذخیره شود.
 
کد مطلب: 39164
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام