۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳

آمازون گواهینامه دیجیتال صادر می‌کند

ایتنا - آن دسته از سایت‌هایی مبتنی بر سیستم HTTPS که گواهینامه‌های آمازون را در اختیار گرفته‌اند، در کنار آدرس اینترنتی خود آیکون مخصوص آمازون را شامل می‌شوند.
آمازون گواهینامه دیجیتال صادر می‌کند


شرکت آمازون سرویس جدیدی برای کسب و کارها عرضه کرده است که گواهینامه‌های رایگان (CA) را برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سرویس Amazon Trust Services که با نام ATS هم شناخته می‌شود، شرکت آمازون را به یک مرکز اعطای گواهینامه‌های دیجیتالی تبدیل کرده است. در حال حاضر دو شرکت Symantec و GoDaddy حاکمیت این بازار را در اختیار دارند.

در سرویس مذکور قابلیتی با نام AWS Certificate Manager یا ACM ارائه شده است که به توسعه‌دهندگان خدمات پردازش ابری آمازون امکان می‌دهد گواهینامه‌های امنیتی SSL/TLS را به صورت مستقیم در اختیار بگیرند.

آن دسته از سایت‌هایی مبتنی بر سیستم HTTPS که گواهینامه‌های آمازون را در اختیار گرفته‌اند، در کنار آدرس اینترنتی خود آیکون مخصوص آمازون را شامل می‌شوند. کاربران با کلیک کردن روی این آیکون پیغام Verified by: Amazon را دریافت می‌کنند. این پیغام نشان می‌دهد که امنیت سایت مذکور توسط آمازون تایید شده است.

 

در حال حاضر برای این سرویس اینترنتی محدودیت‌هایی لحاظ شده است. به عنوان مثال، ACM فقط در منطقه آمریکای شمال شرقی ارائه می‌شود و گواهینامه‌هایی که در یک منطقه ارائه می‌شوند، قابلیت استفاده در منطقه دیگر را ندارند.

«جِف بار» سخنگوی شرکت آمازون تایید کرد این شرکت در حال کار کردن روی قابلیت‌های مذکور است و به زودی محدودیت‌های موجود را از میان برمی‌دارد تا بتواند گواهینامه‌های اینترنتی خود را در اختیار سازمان‌های جهانی بگذارد.
 
کد مطلب: 40561
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام