۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲

سرویس ابری آمازون برای توسعه بازی‌های ویدیویی

ایتنا - این سیستم یک موتور متن‌باز سه‌بعدی و رایگان محسوب می‌شود که بازی‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری بر مبنای آن ساخته می‌شوند.
سرویس ابری آمازون برای توسعه بازی‌های ویدیویی


مرکز ارائه خدمات پردازش ابری آمازون موسوم به Amazon Web Services سیستم جدیدی را با نام Lumberyard عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این سیستم یک موتور متن‌باز سه‌بعدی و رایگان محسوب می‌شود که بازی‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری بر مبنای آن ساخته می‌شوند.

شرکت AWS بر مبنای بند ۵۷.۱۰ قانون خدمات خود اعلام کرد پلتفرم Lumberyard برای استفاده در سیستم‌های امنیتی و سرویس‌های وابسته به زندگی انسان‌ها از جمله تجهیزات پزشکی، خدمات اتوماسیون حمل و نقل، خودروهای خودران، سیستم‌های کنترل ترافیک هوایی، تجهیزات هسته‌ای، مدیریت فضانوردی، یا سیستم های نظامی به کار گرفته نمی‌شود.

در عوض، این پلتفرم پردازش ابری به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند در دنیای بازی‌های ویدیویی تمام این فضاها را پوشش دهد تا مشکلی برای شخصی به وجود نیاید.

 

آمازون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مرکز توسعه خدمات پردازش ابری آمازون با سازمان کنترل بیماری‌های آمریکا همکاری‌هایی را انجام می‌دهد تا بتواند در این زمینه خدمات پردازش ابری تخصصی ارائه دهد. بر اساس توافق صورت گرفته، Lumberyard در هیچ یک از زمینه‌های مرتبط با حیات بشر سرویسی را ارایه نمی‌دهد.»

پلتفرم Lumberyard مبتنی بر خدمات AWS Cloud ساخته شده است و به صورت مستقیم با پلترم بازی‌های ویدیویی Twitch در ارتباط است.

بر این اساس تمام مراکز توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی می‌توانند با صرف زمان کمتر، موتور ویژه برای راه‌اندازی تصاویر در بازی‌های خود را به کار گیرند.
 
کد مطلب: 41114
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام