۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴

نمایشگرهای منحنی فوق‌العاده شفاف

ایتنا- در آستانه آغاز به کار بزرگ‌ترین آوردگاه دستاوردهای دنیای دیجیتال و تجهیزات الکترونیک، شرکت سامسونگ از دو محصول جدید و متفاوت خود در حوزه رایانه رونمایی کرد.
نمایشگرهای منحنی فوق‌العاده شفاف


در آستانه آغاز به کار بزرگ‌ترین آوردگاه دستاوردهای دنیای دیجیتال و تجهیزات الکترونیک، شرکت سامسونگ از دو محصول جدید و متفاوت خود در حوزه رایانه رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، درحالی که تنها چند روز تا آغاز به کار نمایشگاه CES در لس‌آنجلس باقی‌مانده است، بسیاری از شرکت‌های پیشرو در عرصه فناوری‌های نوظهور دیجیتالی و الکترونیکی به طراحی و تولید نمایشگرهای منحنی روی آورده‌اند و سامسونگ نیز یکی از آنها است.

این شرکت کره‌ای رایانه شخصی جدیدی ساخته‌است که مجهز به نمایشگر منحنی فوق‌العاده شفاف و باکیفیت با زاویه دید ۱۷۸درجه است.

این سیستم جدید از پردازشگر Core i۵ اینتل RAM ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی بهره می‌برد.

اتصال به دو بلندگوی استریوی ۱۰ واتی و سیستم بلوتوث داخلی پخش موسیقی از دیگر ویژگی‌های این فناوری جدید است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا فایل‌های موسیقی را از تلفن همراه هوشمند یا تبلت درحالی پخش کند که سیستم خاموش باشد.

دیگر فناوری جدیدی که سامسونگ برای نمایشگاه CES تدارک دیده نسل جدیدی از رایانه‌های همراه است که بسیار باریک بوده با این حال در زمره قدرتمندترین رایانه‌های همراه جهان قرار می‌گیرد.

وضوح نمایشگر ۱۳ اینچی این سیستم جدید ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که دقیقا مشابه مک‌بوک شرکت اپل است.

رایانه همراه جدید سامسونگ از تراشه Core M اینتل بهره می‌برد.این فناوری نوین در دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با دو نوع RAM ۴ و ۶ گیگابایتی بهره می‌برد.

به این ترتیب رایانه همراه جدید سامسونگ با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود که رکوردی قابل توجه در نوع خود به شمار می‌آید.

محصول جدید سامسونگ تنها ۱۱/۷ میلی‌متر ضخامت و ۹۵۰ گرم وزن دارد.
این شرکت اعلام کرده که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ فروش این محصولات در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد.
کد مطلب: 33958
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام