۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵

عرضه قریب‌الوقوع نمایشگر خمیده سامسونگ

ایتنا- نمایشگر خمیده CH711 برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی مناسب خواهد بود که دوست دارند هیجان انگیزترین تجربه کاربری را در زمان اجرای بازی‌های مختلف به دست آورند.
عرضه قریب‌الوقوع نمایشگر خمیده سامسونگ


سامسونگ قصد دارد، نمایشگر خمیده جدید خود موسوم به CH711 Quantum Dot را به زودی و در جریان برگزاری نمایشگاه CES2017 در معرض دید علاقمندان قرار دهد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اسلش گیر، این نمایشگر همراه با نمایشگرهای دیگری مانند CF791 و CFG70 عرضه می‌شود. نمایشگر خمیده CH711 به خصوص برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی مناسب خواهد بود که دوست دارند هیجان انگیزترین تجربه کاربری را در زمان اجرای بازی‌های مختلف به دست آورند.

نمایشگر خمیده سامسونگ در دو مدل ۲۷ و ۳۱.۵ اینچی عرضه می شود و علاقمندان می توانند آنها را از سال آینده میلادی خریداری کنند. افزایش ۱۲۵ درصدی پوشش رنگ، دقت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و پوشش زاویه دید ۱۷۸ درجه از جمله ویژگی‌های این نمایشگر خواهد بود.

دیگر نمایشگرهای سامسونگ قرار است در دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچی روانه بازار شوند. قیمت هیچ یک از این نمایشگرها هنوز اعلام نشده است. گفته می شود به غیر از سامسونگ تعدادی دیگر از شرکت های فناوری درصدد عرضه نمایشگرهای خمیده در نمایشگاه CES 2017 هستند.
کد مطلب: 47251
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام