۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸

تلاش مجدد Adobe برای وصله کردن یک حفره قدیمی در Flash

ایتنا - شرکت نرم‌افزاری Adobe در ماه اکتبر از سال جاری میلادی وصله مخصوص این حرفه امنیتی را عرضه کرد که البته موفق نشد آسیب‌پذیری را در آن از میان بردارد.
تلاش مجدد Adobe برای وصله کردن یک حفره قدیمی در Flash


دومین وصله امنیتی شرکت Adobe برای رفع آسیب‌پذیری در نرم‌افزار Flash عرضه شد تا هکرها از این طریق نتوانند از راه دور کنترل کامل رایانه قربانی را در دست بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت Adobe هشدار داد به‌روزرسانی ۱۵.۰.۰.۲۳۹ اولویت اصلی کاربران محسوب می‌شود و باید هرچه سریع‌تر آن را روی رایانه‌های خود نصب کنند.

این وصله امنیتی خارج از برنامه ماهانه Adobe برای ایمن‌سازی برنامه‌های مختلف عرضه شده است. لازم به ذکر است که این شرکت نرم‌افزاری در ماه اکتبر از سال جاری میلادی وصله مخصوص این حرفه امنیتی را عرضه کرد که البته موفق نشد آسیب‌پذیری را در آن از میان بردارد.

این وصله امنیتی در راستای برنامه‌ به‌روزرسان ماه اکتبر برای از میان برداشتن حفره CVE-2014-8439 عرضه شده است.

 

شرکت امنیتی F-Secure در جریان بررسی‌های امنیتی خود روی نرم‌افزار Flash این حرفه‌ امنیتی را کشف کرد و توضیح داد که هکرها با استفاده از سیستمی موسوم به Angler بدافزارهای خود را از طریق این حفره به سیستم‌های رایانه‌ای تزریق می‌کنند.

شرکت F-Secure نیز به کاربران هشدار داده است که هرچه سریع‌تر این ابزار به‌روزرسان را روی رایانه‌های خود نصب کنند که این اقدام می‌تواند به صورت دستی یا خودکار انجام شود.
 
کد مطلب: 33429
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام