۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳

عرضه ۵۲ وصله امنیتی برای محبوب‌ترین نرم‌افزارهای Adobe

ایتنا - Adobe به کلیه کاربران خود در سراسر جهان توصیه کرده است به‌روزرسانی خودکاری که برای آنها ارایه می‌شود را قبول کنند.
عرضه ۵۲ وصله امنیتی برای محبوب‌ترین نرم‌افزارهای Adobe


شرکت Adobe از به‌روزرسانی گسترده امنیتی برای بیشتر محصولات خود خبر داد و اعلام کرد نرم‌افزارهای کاربردی از جمله Flash، ‌Reader و Acrobat در مجموع ۵۲ وصله امنیتی در اختیار می‌گیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی برای نرم‌افزارهای Adobe Flash Player، Reader و Acrobat انجام می‌شود.

این به‌روزرسانی‌ها مبتنی بر سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس عرضه می‌شود و آسیب‌پذیری‌های مربوط به آن به هکرها امکان می‌دهد از راه دور کنترل کامل رایانه را در اختیار بگیرند.

نرم افزار Adobe Flash Player ۱۷.۰.۰.۱۶۹ و تمام نسخه‌های قبل از آن، نرم‌افزار AIR Desktop Runtime ۱۷.۰.۰.۱۴۴ و نسخه‌های قدیمی‌تر و همچنین AIR SDK و SDK & Compiler ۱۷.۰.۰.۱۴۴ این به‌روزرسانی‌ها را در اختیار خواهند گرفت.

 

بخش اعظم ناامنی‌های نرم‌افزار Flash مربوط به حفره‌هایی می‌شود که هکرها مبتنی بر آن می‌توانند از راه دور کدهای مخرب خود را گسترش دهند.
به‌روزرسانی‌ تمام این آسیب‌پذیری‌ها را از بین می‌برند و دیگر اختلالات نرم‌افزاری را هم برطرف می‌کنند.

در بخش دیگر نرم افزارهای Adobe Reader XI و نسخه‌های قبل از‌ آن و همچنین Acrobat XI به همراه نسخه‌های قدیمی‌تر این به‌روزرسانی‌ها را در اختیار خواهند گرفت.

شرکت Adobe به کلیه کاربران خود در سراسر جهان توصیه کرده است به‌روزرسانی خودکاری که برای آنها ارائه می‌شود را قبول کنند و اجازه دهند این وصله‌های امنیتی جلوی بروز هرگونه آسیب احتمالی را بگیرد.
 
کد مطلب: 36047
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام