۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸

آسیب‌پذیری‌های Adobe بزودی وصله می‌شود

ایتنا - شرکت Adobe به تمامی کاربران هشدار داد که به‌محض عرضه این وصله‌ها، آن‌ها را در اختیار بگیرند.
آسیب‌پذیری‌های Adobe بزودی وصله می‌شود


شرکت Adobe هفته آینده سیستم به‌روزرسانی امنیتی Preliminary Notification خود را بری نرم‌افزارهای محبوب و کاربردی Acrobat و Reader عرضه می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ITWorld، همزمان با به‌روزرسانی این دو نرم‌افزار توسط شرکت Adobe، مایکروسافت نیز هر سه‌ ماه یکبار ابزارهای به‌روزرسان برای این دو محصول را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و این بار قرار شده است هفته آینده همزمان با شرکت Adobe این به‌روزرسانی‌ها در اختیار کاربران مایکروسافت هم قرار گیرد.

نسخه‌های دو نرم‌افزار Reader XI و Acrobat XI که شامل نقاط آسیب‌پذیر می‌شوند ۱۱.۰.۰۹ و ویرایش‌های قبل از آن خواهند بود. همچنین برای دو نرم‌افزار Reader X و Acrobat X صاحبان نسخه‌های ۱۰.۱.۱۲ به قبل باید این به‌روزرسانی‌ها را انجام دهند.

شرکت Adobe اعلام کرد که ابزارهای به‌روزرسان نقاط آسیب‌پذیر خطرناک را وصله می‌کنند و این در حالی بوده که هنوز تعداد دقیق آنها و میزان خطر همه آن‌ها مشخص نشده است.

 

شرکت Adobe اولویت خود برای نصب به‌روزرسانی‌ها روی چهار نرم‌افزار یاد شده را ۱ اعلام کرد و به عبارت دیگر به تمامی کاربران هشدار داد که به‌محض عرضه این وصله‌ها، آنها را در اختیار بگیرند.

صاحبانی که از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند هفته آینده به صورت خودکار ابزارهای به‌روزرسان را در اختیار خواهند گرفت و به‌جز با مراجعه به صفحه Preliminary Notification در سایت اینترنتی Adobe، می‌توان آن‌ها را نصب کرد.
 
کد مطلب: 33564
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام