۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹

تعامل دولت و بخش خصوصی برای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

ایتنا- کارآفرین برگزیده کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: دولت و بخش خصوصی سهم مساوی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال دارند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کیوان نقره‌کار در پاسخ به پرسشی درباره ضرورت برگزاری این نمایشگاه گفت: فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال یکی از ضروریات جامعه امروز ایران است و با توجه به اینکه مخاطبان این نمایشگاه عموم مردم هستند، آشنا کردن افکار عمومی با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جزء مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


وی درمورد سهم دولت و بخش خصوصی در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هر دو بخش بسترهای مناسب را برای برگزاری این نمایشگاه فراهم کرده‌اند و اگر بخش دولتی در ادامه مسیر هم حمایت خود را ادامه دهد، بخش خصوصی به خوبی می تواند نقش خود را در این حوزه ایفا کند.

وی همچنین در باره پیش بینی اش از حضور مردم در این دوره از نمایشگاه گفت: اگر نمایشگاه در زمان دیگری برگزار می شد استقبال بهتری از آن به عمل می آمد زیرا نیمه دوم شهریور عموما فصل سفر و آمادگی خانواده ها برای بازگشایی مدارس است و اگر این نمایشگاه در زمان دیگری برگزار می شد بی شک استقبال گرم تری از سوی مخاطبان از آن صورت می گرفت.

وی در پایان سخنانش درباره تاثیر این نمایشگاه در نوع نگرش مردم به فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: البته این نمایشگاه در نوع نگاه مردم به حوزه فناوری اطلاعات موثر است اما این تاثیر گذاری وقتی بهتر می شود که همزمان با آن در حوزه زیرساخت ها مانند اینترنت پرسرعت، نسل سوم تلفن همراه و ...هم اقداماتی جدی صورت گیرد و جنبه های سخت افزاری هم در کنار جنبه های نرم افزاری تقویت شود.
کد مطلب: 32046
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام