۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷

«واعظی» از وزارت ارتباطات می رود

ایتنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت دوازدهم در سمت وزارت ارتباطات نخواهم ماند.
«واعظی» از وزارت ارتباطات می رود


محمود واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در مورد تصدی پست وزارت ارتباطات در دولت آینده گفت: در دولت دوازدهم حضور دارم، اما در یک جایگاه دیگری خواهم بود.

وی همچنین گفت: مواضع دولت در راستای ارائه خدمات باکیفیت برای مردم است و همچنان بر این مواضع پایبند خواهد بود.

واعظی با اشاره به اینکه نباید بر اساس سلیقه شخصی سایتی را ببندیم، افزود: دولت با موضوع فعالیت سایت‌های مستهجن، ضداخلاق، ضد دین و سایت هایی که به ترویج خشونت می پردازد، مخالف است و در مورد فلیتر آنها اقدام می کند اما آن به معنی این نیست که بخواهیم به سلیقه شخصی خود هر گونه سایتی را فیلتر کنیم.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: باید تفکری حاصل شود که مردم به سمت استفاده مناسب از شبکه‌ها بروند و وظیفه ما تنها برخورد با موارد مستهجن و ضددینی در این شبکه‌ها است.
کد مطلب: 49541
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کار اقای واعظی در وزارت ارتباطات به نظر من قابل دفاع بود. هم در برابر فیلترینگ شبکه های اجتماعی مقاومت کرد، و هم در زمان ایشون اینترنت همراه پیشرفت چشمگیری داشت و دسترسی به اینترنت گسترش یافت. پهنای باند هم افزایش پیدا کرد که به علت افزایش همزمان تعداد کاربران چندان ملموس نبود. اما متاسفانه قیمت ها عملا تغییر چندانی نکرد. هرچه کاهش قیمت اعمال شد برای بسته های آزاد بود که نصف الان هم بشه باز بسیار گرونه. در مجموع ترجیح میدادم ایشون وزیر ارتباطات باقی بمونه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام