۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴

تعطیلی یکی از موفق‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی در جهان

ایتنا- استودیوی بازی‌سازی ایرشنال گیمز به صورت رسمی به زودی فعالیت خود را متوقف خواهد نمود و تنها بخشی از تیم اجرایی آن به یک استودیوی دیگر نقل‌مکان خواهند کرد.
تعطیلی یکی از موفق‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی در جهان


استودیوی بازی‌سازی ایرشنال گیمز(Irrational Games) به صورت رسمی به زودی فعالیت خود را متوقف خواهد نمود و تنها بخشی از تیم اجرایی آن به یک استودیوی دیگر نقل‌مکان خواهند کرد.


به گزارش رایورز، این استودیو پس از عرضه آخرین نسخه محتوای قابل دانلود برای بازی بایوشاک Infinite به صورت رسمی فعالیت‌های خود را متوقف خواهد کرد.
این استودیو به مدیریت کن لیواین بازی‌های موفقی مانند سری سیستم شاک و بایوشاک را تولید نمود که در نوع خود در میان گیمرها بسیار مورد استقبال قرار می‌گرفتند.

فروش آخرین نسخه بایوشاک بسیار خوب بود و همین امر موجب شده است تا تعطیلی این استودیو کمی عجیب به نظر برسد.

مطابق این گزارش در میان کارمندان استودیوی ایرشنال گیمیز، تنها یک گروه ۱۵ نفره به استودیوی تیک تو منتقل خواهند شد تا به رهبری لیواین به طراحی پروژه‌های دیگر ادامه دهند.

لیواین دلیلی خاصی برای این تعطیلی عنوان نکرده و دراین‌باره تنها به گفتن این جمله بسنده کرده که: «هدف ما در ابتدای کار این بود که بازی‌های خلاقانه و حذاب تولید کنیم و این هدف همچنان در تیم باقی مانده برحا خواهد ماند.»
 
کد مطلب: 29615
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام