۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳

به‌روزرسانی اپل برای آی کلاود شما را از دراپ باکس بی‌‌نیاز می‌‌کند

ایتنا- عرضه قابلیت‌های جدید مرتبط با اشتراک‌گذاری فولدرها توسط اپل برای آی کلاود موجب شد که این سرویس بتواند به‌عنوان جایگزینی مناسب برای دراپ باکس در نظر گرفته شود.
به‌روزرسانی اپل برای آی کلاود شما را از دراپ باکس بی‌‌نیاز می‌‌کند
عرضه قابلیت‌های جدید مرتبط با اشتراک‌گذاری فولدرها توسط اپل برای آی کلاود موجب شد که این سرویس بتواند به‌عنوان جایگزینی مناسب برای دراپ باکس در نظر گرفته شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، اپل در پایان ماه مارس به کاربران آیفون، آیپد و مک قابلیت جدیدی را برای به اشتراک‌گذاری فولدرهای اسناد مهم و عکس‌هایشان ارائه کرد.
 
به‌روزرسانی نرم‌افزاری آیکلاود به کاربران امکان داد که برای به اشتراک‌گذاری یک فولدر (نظیر پاورپوینت و کلکسیون گیف های رد و بدل شده) به‌جای استفاده از سرویس‌های سوم شخص نظیر دراپ باکس از این سرویس استفاده کنند.
 
 
 
پیش‌ از این، دراپ باکس یکی از گزینه‌های اصلی پیش روی کاربران برای ذخیره و به اشتراک‌گذاری آنلاین فولدرها و فایل‌ها بود.
با این‌ حال، این به‌روزرسانی آی کلاود موجب شد که بسیاری از کاربران از آن زمان به بعد از دراپ باکس استفاده نکنند.
 
البته بسیاری از آنها زمانی که دراپ باکس اعلام کرد که کاربران رایگان تنها می‌توانند به دستگاه را به حساب کاربری خود متصل کنند، به دنیا جایگزینی آن با گزینه مناسب‌تری بودند.
 
به‌ این‌ ترتیب، این به‌روزرسانی جدید آی کلاود موجب می‌شود که به اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین اعضای خانواده‌ای که از تلفن‌های همراه و محصولات اپل استفاده می‌کنند بسیار راحت باشد و محدودیت‌های اعمال‌شده در دراپ باکس نیز ازاین‌پس برای آنها معنایی نداشته باشد.
 
کد مطلب: 60615
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام