۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳

اینتل نیرومندترین پردازنده دسکتاپ تاریخ را عرضه کرد

ایتنا- شرکت اینتل پردازنده نیرومند نسل جدید هازول را معرفی نموده است، پردازنده‌ای که سازندگان بازی معتقدند این صنعت را متحول خواهد نمود.
اینتل نیرومندترین پردازنده دسکتاپ تاریخ را عرضه کرد


شرکت اینتل پردازنده نیرومند نسل جدید هازول را معرفی نموده است، پردازنده‌ای که سازندگان بازی معتقدند این صنعت را متحول خواهد نمود.


به گزارش ایتنا از رایورز، این پردازنده که سری هازول E نام دارد، از نوع پردازنده‌های Core i7 بوده و دارای هشت هسته پردازشی است که بر اساس آن کیفیت بازی‌‌های کامپیوتری می‌تواند به مراحل جدیدتری وارد شود زیرا این پردازنده به‌عنوان قوی‌ترین پردازنده دسکتاپ تاریخ شناخته می‌شود.

این پردازنده دارای چند مدل مختلف است که ارزان‌ترین آن‌ها نزدیک به ۴۰۰ دلار و گران‌ترین آنها یک هزار دلار قیمت خواهد داشت.


این پردازنده برای نخستین بار روی لپ‌تاپ‌های مشهور Alien Ware که مخصوص بازی هستند عرضه می‌شود و در حال حاضر می‌توان آن را برای دسکتاپ‌هایی که مادربرد آنها با چیپست‌های سری X۹۹ سازگار است خریداری نمود.

این پردازنده سرعت کلاک ۳ گیگاهرتز دارد ولی امکان تبدیل این سرعت به‌سرعت توربو نیز وجود داشته و در این حالت کلاک این پردازنده به ۳.۵ گیگاهرتز خواهد رسید.
 
کد مطلب: 32152
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام