۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵

محصولات ROG ایسوس برای حرفه‌ای‌ها

ایتنا - مادربورد Maximus V formula به گفته ايسوس بيشتر براي گيمر‌ها و کساني که علاقه به ساخت کیس های خاص دارند ارائه شده است. وجود سيستم خنک‌کننده Fusion Thermo در اين مادربورد باعث شده است دماي مدار رگولاتور در سخت‌ترين شرايط کاري هم پايين باشد. در اين سيستم خنک‌کننده کاربر مي‌تواند براحتي از سيستم خنک‌کننده مايه استفاده کنند و اين موضوع جلوه‌اي خاص را به سيستم او مي‌دهد. علاوه بر اين وجود پردازنده صوتي SupremeFX IV با تقويت‌کننده مخصوص هدفون ۳۰۰ اهم و خط قرمز براي ايزوله کردن بخش صوتي در مقالات نويز‌هاي موجود و همچنين نسبت سيگنال به نويز بيش از ۱۱۰ دسي‌بل يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين مادربورد است.
محصولات ROG ایسوس برای حرفه‌ای‌ها



شرکت ايسوس در نمايشگاه کامپيوتکس امسال محصولات جديدي از سري ROG خود را ارائه کرد که در نوع خودشان جالب توجه بودند و نظر بسياري از افراد را به خود جلب کرد.

به گزارش ایتنا اين شرکت در هر زمينه‌اي که محصولات ROG در آن زمينه توليد مي‌شوند يک محصول جديد را ارائه کرد تا با اين کار بيش از پيش رقبا را به رقابت بطلبد.
اين شرکت در زمينه مادربورد دو مدل قدرتمند و پيشرفته Maximus v extreme و Maximus V formula را به بازار ارائه کرد که از چيپ‌ست به نسبت تازه وارد Z77 اينتل بهره مي‌برد. شرکت ايسوس در مادربورد Extreme خود از فناوري اختصاصي ROG Extreme Engine DIGI+ II براي دست يابي به بهترين کارايي و حداکثر بازدهي در مدار رگولاتور استفاده کرده است که اين موضوع امکان دست‌يابي به بهترين فرکانس‌ها را در هنگام اورکلاک مي‌دهد.

همچنين استفاده از خازن‌هاي جامد ژاپني با کيفيت Nichicon GT-Series با پوشش متاليک مشکي در مدار رگولاتور ديجيتالي اين محصول عمر ان را تا ۵ برابر بيشتر از خازن‌هاي موجود در مدار رگولاتور های کنوني کرده است.

علاوه بر اين ايسوس در اين مادربورد از قابليتي به نام OC Key استفاده کرده است که به مادربورد متصل شده و يک رابط گرافيکي مناسب را براي مديريت بهتر مادربورد در اختيار کاربر قرار مي‌دهد.
علاوه بر اين وجود ويژگي Subzero Sense اين امکان را مي‌دهد تا با مانيتور کردن قطعات حياتي سيستم در هنگام اورکلاک بيشترين ثبات ممکن را بدست آورید بدون آنکه نيازي به استفاده از ترمومتر‌هاي پيشرفته داشته باشيد.

علاوه بر اين موارد وجود نرم‌افزار بهينه‌سازي تنظيمات سيستم و اورکلاک به همراه اين مادربورد نيز امکان دسترسي به بهترين نتايج را براي کاربر فراهم مي‌کند.
مادربورد Maximus V formula به گفته ايسوس بيشتر براي گيمر‌ها و کساني که علاقه به ساخت کیس‌های خاص دارند ارائه شده است.
وجود سيستم خنک‌کننده Fusion Thermo در اين مادربورد باعث شده است دماي مدار رگولاتور در سخت‌ترين شرايط کاري هم پايين باشد.
در اين سيستم خنک‌کننده کاربر مي‌تواند براحتي از سيستم خنک‌کننده مايه استفاده کنند و اين موضوع جلوه‌اي خاص را به سيستم او مي‌دهد.

علاوه بر اين وجود پردازنده صوتي SupremeFX IV با تقويت‌کننده مخصوص هدفون ۳۰۰ اهم و خط قرمز براي ايزوله کردن بخش صوتي در مقالات نويز‌هاي موجود و همچنين نسبت سيگنال به نويز بيش از ۱۱۰ دسي‌بل يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين مادربورد است.
علاوه بر اين وجود کارت اختياري ThunderFX با چند خروجي صوتي مختلف به همراه تقويت‌کننده مخصوص هدفون ۳۰۰ اهم و فناوري حذف نويز محيطي با نسبت سيگنال به نويز ۱۱۴ دسي‌بل هم مي‌تواند استفاده از اين محصول را جذاب‌تر کند.

از ديگر امکانات ارائه شده ديگر کارت گرافیک MATRIX HD 7970 با پردازنده گرافيکي HD7970 و مدار رگولاتور پيشرفته ۲۰ فازي است که امکان دست‌يابي به بالاترين فرکانس‌ها را براي کاربر فراهم مي‌کند.
علاوه بر اين وجود ويژگي VGA Hotwire و OC key اين امکان را به کاربر مي‌دهد تا در هنگام اورکلاک به راحتي تمام موارد را مديريت کند.

کارت صداي Xonar Phoebus از ديگر محصولات ارائه شده توسط ايسوس در سري ROG بود که داراي نسبت سيگنال به نويز ۱۱۸ دسي‌بل و خروجي آمپلي‌فاير ۶۰۰ اهمي است که اين قطعه در کنار هد ست‌های حرفه‌اي مخصوص بازي اين شرکت با نام‌هاي Orion و Orion Pro يک دنياي جديد را براي گيمر‌ها به وجود می‌آورد.

با توجه به موارد گفته شده ايسوس امسال سال خوبي را با محصولات ROG خود آغاز کرده است و بايد ديد در ادامه چه محصولات ديگري را براي قدرت‌نمايي بيشتر ارائه مي‌کند.
 

کد مطلب: 24047
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام