۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳

سرورهای جدید ASUS از جدیدترین پردازنده‌های Ivy-Bridge سری EP پشتیبانی می‌کنند

ایتنا - نسل جدید محصولات رده سازمانی ایسوس از مدیریت از دور پیشرفته از طریق ماژول‌های ASWM و ASMB۶-iKVM پشتیبانی می‌کنند.


سرورهای جدید ایسوس و سایر محصولات رده سرور مانند مادربردها و ایستگاه‌های پردازشی این شرکت از پردازنده‌های Xeon E۵-۲۶۰۰ v۲ با معماری پردازشی آیوی‌بریج سری EP پشتیبانی می‌کنند. این پردازنده‌ها دارای قدرت فوق‌العاده و کارایی بالا هستند و می‌توانند در سرورهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.


به گزارش ایتنا ایسوس همزمان با اعلام پشتیبانی از پردازنده‌های آیوی‌بریج سری EP از جدیدترین محصولات خود شامل سرورهای نسل E۷ ، مادربردهای مجهز به تراشه Z۹P برای سرورها، دو ایستگاه پردازشی به نام‌های ESC۴۰۰۰ G۲ و ESC۲۰۰۰ G۲ به همراه مادربردهای Z۹PE-D۸ WS، P۹X۷۹-E WS و P۹X۷۹ برای استفاده در ایستگاه‌های پردازشی رونمایی کرد.

این محصولات برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوم زئون E۵-۲۶۰۰ طراحی شده‌اند که با نام Bridge-EP شناخته می‌شود و علاوه بر توان پردازشی بالا، دارای مصرف بهینه انرژی هستند علاوه بر این انعطاف زیادی برای استفاده در محصولات مختلف دارند.
این ویژگی‌ها راه‌حل‌های قدرتمندی برای استفاده در سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

همچنین سرورها و مادربردهای سرور ایسوس برای کنترل از راه دور سرور دارای سیستم مدیریت تحت وب این شرکت (ASWM) و یک رابط هوشمند مدیریت پلتفرم (IPMI) به نام ASMB۶-iKVM است.
جدیدترین سرورها، مادربردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربورد ایستگاه‌های پردازشی ایسوس برای بکارگیری از حداکثر توان محصولات جدید اینتل در خانواده E۵-۲۶۰۰ v۲ طراحی شده‌اند.

سرورهای نسل E۷ ، مادربردهای مجهز به تراشه Z۹P برای سرورها، دو ایستگاه پردازشی به نام‌های ESC۴۰۰۰ G۲ و ESC۲۰۰۰ G۲ به همراه مادربوردهای Z۹PE-D۸ WS، P۹X۷۹-E WS و P۹X۷۹ ، با حداکثر فرکانس عملیاتی ۳.۵ گیگاهرتز و ۱۲ هسته (۲۴ رشته پردازشی) توان قدرتمندی در این محصولات ارائه می‌کنند.
فناوری ساخت ۲۲ نانومتری و تکنولوژی ترانزیستورهای سه‌بعدی در آخرین پردازنده‌های اینتل، نیاز کمتری به توان مصرفی دارند و در نتیجه محصولات حرفه‌ای ایسوس با پردازنده‌های زئونE۵-۲۶۰۰ نسل دوم، نسبت به مدل‌های پیشین عملکرد بهتری در زمینه مصرف انرژی نشان می‌دهند.

همچنین سرورهای ایسوس و ایستگاه‌های پردازشی سری ESC دارای گواهینامه ۸۰ Plus در بخش توان مصرفی هستند به این معنی که حداقل راندمان مصرف انرژی در آنها ۸۰ درصد است که علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر، در کاهش هزینه‌ها نیز موثر است.
جدیدترین سرورها، مادربردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربرد ایستگاه‌های پردازشی ایسوس از چندین رابط PCI Express ۳.۰ برای افزایش کارت گرافیکی و سایر ماژول‌های توسعه پشتیبانی می‌کنند.
یکی از این اسلات‌ها برای ASUS PIKE (کیت اختصاصی توسعه درگاه‌ها) در نظر گرفته شده که یک راه‌حل سریع و آسان برای افزایش بخش‌های ذخیره‌سازی در پورت‌های SAS و SATA جهت پیکربندی Raid‌ است.
تمام این مدل‌ها با رابط پرسرعت نسل سوم USB طراحی شده‌اند که سرعت آن به پنج گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. 

نسل جدید محصولات رده سازمانی ایسوس از مدیریت از دور پیشرفته از طریق ماژول‌های ASWM و ASMB۶-iKVM پشتیبانی می‌کنند.
ماژول سازمانی ASWM با ارائه یک رابط ساده گرافیکی برای مدیریت آسان و متمرکز بخش‌های مختلف سرور مانند به‌روز‌رسانی بایوس و کنترل توان مصرفی استفاده می‌شود و ماژول ASMB۶-iKVM مطابق با استاندارد IPMI ۲.۰ امکان مدیریت از راه دور تجهیزات مختلف حتی در زمانی که این تجهیزات خارج از سرویس و خاموش هستند را فراهم می‌کند. 
 
 
کد مطلب: 27608
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام