۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۹
ASUS Z87-DELUXE/ Dual-ASUS Z87-DELUXE /Quad

امکانات لوکس در مادربردهای دولوکس ایسوس

ایتنا - مادربرد Z87-Deluxe/Dual نخستین مادربورد سری Z87 دنیا بود که توانست گواهی استفاده از دو Thunderbolt برروی یک بورد را از اینتل دریافت نماید.
امکانات لوکس در مادربردهای دولوکس ایسوس


ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در دنیا، از طیف گسترده ای از محصولات در این زمینه برخوردار می باشد. به طوریکه می توان برای هر نوع نیاز کاربران، یک مادربورد از ایسوس در نظر گرفت. پس از عرضه چیپ ست موفق Z۸۷ از سوی اینتل ،ASUS نیز مدل های مختلفی را بر پایه این چیپ ست تولید نموده است.


به گزارش ایتنا یکی از مدل‌های محبوب ایسوس در هر سری از مادربردهای تولیدی این شرکت Deluxe می‌باشد.
اما امسال ایسوس سنت شکنی نموده و ۳ نمونه از مادربورد Deluxe را معرفی نموده است که هر کدام از ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار می باشند.
Z۸۷-Deluxe دارای امکانات و قابلیتهای خوبی برای ارائه کارایی مناسب در پردازش های مختلف است.
ایسوس در این مادربورد از قابلیت Dual Intelligent Processor ۴ استفاده کرده است که امکان مدیریت چهار قابلیت Digi+ Power، TPU، Fan Xpert ۲ و EPU را با استفاده از یک کلیک به کاربر می‌دهد و با این روش امکان زدن چهار هدف را تنها با یک کلیک در یک زمان را به کاربر می‌دهد.

اما مادربورد Z۸۷-Deluxe/Dual نخستین مادربورد سری Z۸۷ دنیا بود که توانست گواهی استفاده از دو Thunderbolt برروی یک بورد را از اینتل دریافت نماید.
در واقع پورت Thunderbolt دو برابر سریعتر از USB ۳.۰ می باشد و پهنای باند آن برابر با ۱۰Gbps می‌باشد، که می‌توان به هر پورت ۶ عدد درایو ذخیره سازی اطلاعات و یک مانیتور متصل نمود. البته این رقم برای Z۸۷-Deluxe/Dual برابر می باشد، یعنی می توان همزمان ۱۲ درایو ذخیره سازی اطلاعات و ۲ مانیتور رو همزمان به دو پورت متصل نمود و از پهنای باند فوق العاده ۲۰Gbps برخوردار بود.

همچنین وجود این دو پورت به همراه DisplayPort کاربران را قادر خواهد ساخت تا ۳ تصویر مجزا با کیفیت Ultra HD ۴K را تجربه نمایند.
مادربورد Z۸۷-Deluxe/Quad نیز دارای امکاناتی همانند دو مدل قبل می باشد. تنها تفاوت این مدل بهره مندی از استاندارد Thunderbolt ۲ می باشد. در واقع این مادربورد اولین در دنیا می‌باشد که این گواهی را از اینتل دریافت نموده است. این استاندارد نسبت به نسل پیشین خود از ۲ برابر پهنای باند بیشتر(۴۰Gbps) بهره می‌برد.

اما این تمام ماجرا نیست چون ایسوس در این محصولات از یک کارت‌شبکه ۸۰۲.۱۱ac دو بانده با آنتن خارجی استفاده کرده است که این موضوع امکان اتصال و انتقال اطلاعات به محصولات متنوع را به این مدل‌ها می‌دهد.
این کارت شبکه امکان انتقال اطلاعات با سه برابر سرعت کارت شبکه ۸۰۲.۱۱n را فراهم می‌کند. برای بهبود کارایی و امکان مدیریت بهتر ایسوس از نسل جدید بایوس UEFI خود در این محصولات استفاده کرده است که امکان مدیریت و حتی ذخیره پروفایل‌ها اورکلاک و دیگر موارد براحتی فراهم نموده است.

از دیگر امکانات موجود در این بوردها می‌توان به قابلیت‌های USB۳.۰ Boost که باعث افزایش سرعت انتقال انتقال تا ۱۷۰ درصد در مقایسه با USB۳ می‌شود، AI Suite نسخه ۳ برای مدیریت مادربورد و قطعات، Direct Key برای ورود آسان به بایوس بدون نیاز به بایوس بدون زدن دکمه Del، قابلیت ۵X Protection برای محافظت بیشتر از مادربورد و وجود خروجی‌های تصویر مانند Display Port، HDMI و Mini Display Port اشاره کرد. در مجموع این سه مدل یک محصول ایده آل برای کاربردهای امروزی است.
 
کد مطلب: 29235
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام