۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۸

انتصاب معاون مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال

ايتنا - به زودي ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي به اين مرکز منتقل خواهد شد.



رييس مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال طي حکمي محمدصادق افراسيابي را به‌عنوان معاون رسانه‌هاي ديجيتال منصوب کرد.

به گزارش ایتنا از ايسنا، در جلسه شوراي معاونان و مديران مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال، حسن عليزاده، رييس اين مرکز محمدصادق افراسيابي را به عنوان معاون رسانه‌هاي ديجيتال معرفي كرد.

محمدصادق افراسيابي، كارشناس ارشد سياستگذاري معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات و مدرس دانشکده خبر، پيش از اين به عنوان مسئول ستاد ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ايراني و خبرگزاري‌هاي غيردولتي در معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حضور داشته است.

سوابقي همچون مدير کل آموزش ستاد عالي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، مشاور فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي جمعي بسيج جامعه زنان کشور، عضو شوراي سياستگذاري همايش ائمه جماعات كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور و دبير پورتال فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران از ديگر مسئوليت‌هاي وي در گذشته است.

افراسيابي همچنين در حال حاضر عضو شوراي مرکزي نظارت بر آموزشگاه‌هاي روزنامه‌نگاري و گرافيک مطبوعاتي و نماينده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در هيات كارشناسي كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه است.

در ادامه اين جلسه حسن عليزاده، از رايزني با معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني خبر داد و تاکيد کرد: به منظور تفکيک ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي از حوزه خبرگزاري‌ها و نشريات الکترونيکي رايزني‌هايي با معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني صورت گرفته است و به زودي شاهد ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي توسط مرکز خواهيم بود.
 
کد مطلب: 20791
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام