۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۶

تشکیل کارگروه فعالیتهای فرهنگی دیجیتال

ايتنا - تعیین دستورالعمل‌ها و کاربرگ‌های مربوط به درخواست صدور مجوز، پیشنهاد فهرست فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال به سازمان امور مالیاتی کشور برای برخورداری از معافیت‌های مالیاتی و تصویب دستورالعمل نحوه برگزاری انتخابات ویژه نمایندگان مدیران پایگاه‌های اینترنتی و سایر رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال جهت عضویت در کارگروه فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال اهم وظایف کارگروه مذکور می‌باشد.


بر اساس ضوابط صدور مجوز و نظارت بر پایگاه‌های اینترنتی و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال حداکثر طی سه ماه آینده کارگروه فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می‌شود.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، تعیین دستورالعمل‌ها و کاربرگ‌های مربوط به درخواست صدور مجوز، پیشنهاد فهرست فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال به سازمان امور مالیاتی کشور برای برخورداری از معافیت‌های مالیاتی و تصویب دستورالعمل نحوه برگزاری انتخابات ویژه نمایندگان مدیران پایگاه‌های اینترنتی و سایر رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال جهت عضویت در کارگروه فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال اهم وظایف کارگروه مذکور می‌باشد.

بنابر این گزارش رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، معاونین فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال مرکز، دو نفر از مدیران پایگاه‌های اینترنتی و سایر رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال و دو نفر از صاحبنظران خبره در حوزه رسانه‌های دیجیتال ترکیب اعضای کارگروه مذکور را تشکیل می‌دهند.

مدت عضویت اعضای مذکور دو سال تعیین شده و پیش از برگزاری انتخابات جهت تعیین نمایندگان مدیران پایگاه‌های اینترنتی و فعالیت‌های فرهنگی در کارگروه فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال دو نفر از مدیران مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انتخاب رئیس مرکز جهت برگزاری جلسات کارگروه تعیین خواهند شد.

بر اساس ضوابط صدور مجوز و نظارت بر پایگاه‌های اینترنتی و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال موظف شده است تا ظرف حداکثر ۳ ماه کارگروه فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال را تشکیل داده و جلسات آن را به صورت هر دو هفته یکبار برگزار نماید.
 
کد مطلب: 21064
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام