۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۴

گزارش تصویری الکامپ هفدهم//سايبرتك در الکامپ

ايتنا - حضور آموزشگاه سايبرتك در نمایشگاه الکامپ هفدهم
نمایشگاه الکامپ امسال شاهد حضور بسیار متفاوت آموزشگاه مهندسی سایبرتک نسبت به سال‌های گذشته بود. حضور گسترده در ۵ نقطه نمایشگاه، تبلیغات محیطی وسیع و اجرای انواع برنامه‌های جانبی از دید هر بازدید کننده‌ای جلب توجه می‌نمود. این وسعت حضور از این جهت بیشتر جلب توجه می‌نمود که در طی سالیان گذشته کمتر آموزشگاهی با این وسعت حضور مشاهده شده است.

جواد وکیلی مدیر عامل شرکت سایبرتک در پاسخ به این سوال که «هدف از حضور اینچنینی در این نمایشگاه چه بوده؟» بیان کرد: خوشبختانه آموزشگاه مهندسی سایبرتک در راستای طرح توسعه کمی و کیفی خود، در سال‌های اخیر اقدام به تاسیس ۱۶ لابراتوار آموزش IT و تدوین و تشکیل جدیدترین دوره‌ها و علوم روز IT با تمرکز بر مباحث شبکه، امنیت و برنامه‌نویسی با انطباق کامل با استانداردها و سرفصل های روز دنیا نموده است. رشد کمی این طرح توسعه، با ۱۰ برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو در سه سال اخیر و امکان آموزش بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در روز صورت پذیرفته است و در راستای توسعه کیفی نیز اقداماتی نظیر تشکیل کادر هیئت علمی مجرب و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی، استانداردسازی محتوای دوره‌ها، تجهیز لابراتوارها به جدید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و همچنین اخذ مجوزهای آموزشی از بالاترین مراجع رسمی کشور نظیر مجوز آموزش کارکنان دولت از معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری، مجوز آموزش کارکنان نفت از اداره کل آموزش وزارت نفت، مجوز آموزش و کسب رتبه از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز فعالیت آموزشی از نظام صنفی رایانه‌ای کشور، صورت پذیرفته است. بدین سان علیرغم تکمیل بودن ظرفیت کنونی سایبرتک، لزوم اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر به علاقه‌مندان علوم IT که بی‌شک قسمت عظیمی از بازدیدکنندگان الکامپ را شامل می‌شوند، ما را بر آن داشت تا نسبت به این قشر از جامعه ادای دین نموده و با تمام توان در الکامپ ۹۰ حضور یابیم.

ناصر وكيلی مدیر توسعه بازار سایبرتک نیز در پاسخ به چگونگی برنامه‌ها و اهداف سایبرتک در الکامپ و همچنین اهداف کلی این موسسه گفت: نظر به گستردگی و تنوع مشتریان سایبرتک که طیف گسترده‌ای از دانشجویان، علاقه‌مندان آی‌تی و سازمان‌ها را دربرمی‌گیرد، کوشش گردید تا با ایجاد غرفه‌های متعدد در نقاط مختلف نمایشگاه، سطح تماس سایبرتک و بازدیدکنندگان به حداکثر ممکن برسد. ضمنا از جمله برنامه‌های جدیدی که برای نمایشگاه الکامپ ۹۰ در نظر گرفته شده بود، اجرای مراسم قرعه‌کشی و اهدای ده‌ها جوایز نفیس روزانه نظیر لب‌تاپ، تبلت، آیفون، دوربین دیجیتال و... بود که خوشبختانه این امر با اجرای هنرمندان محبوب کشور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان با موفقیت به انجام رسید. در این راستا یکی از نفیس ترین جوایز اهدا شده «بورسیه تحصیلی مهندسی مایکروسافت و سیسکو» بود که به ۸ نفر از برندگان خوش شانس اهدا گردید.
کد مطلب: 20509
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام