۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
هدیه نوروزی کاریارارقام:

برگزاری دوره‌های فشرده نوروزی فناوری اطلاعات

ایتنا - علاوه بر دوره‌های مذکور، علاقه‌مندان به یادگیری مفاهیم مدیریت آی تی، لینوکس، امنیت و تله کام نیز با شرکت در کلاس‌های نوروزی این مرکز از این تخفیف استثنایی و قابل توجه برخوردار خواهند شد.
برگزاری دوره‌های فشرده نوروزی فناوری اطلاعات


شرکت کاریار ارقام به منظور صرفه‌جویی در هزینه و استفاده بهینه از زمان برای پانزدهمین سال متوالی در ایام نوروز دوره‌های‌ آموزشی فشرده نوروزی را با تخفیف ویژه برگزار خواهد کرد.


به گزارش ایتنا، کاريارارقام به عنوان ارائه دهنده راه‌حل‌هاي جامع و نوين فناوری اطلاعات، برای پانزدهمین سال متوالی قصد دارد در ایام نوروز دوره‌های آموزشی سیسکو، مراکز داده، مجازی سازی و ذخیره سازی را با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان برگزار کند.

علاوه بر دوره‌های مذکور، علاقه‌مندان به یادگیری مفاهیم مدیریت آی تی، لینوکس، امنیت و تله کام نیز با شرکت در کلاس‌های نوروزی این مرکز از این تخفیف استثنایی و قابل توجه برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و تعرفه‌های تخفیفی دوره‌های آموزشی مزبور و ثبت‌نام به سایت www.cdigit.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۶۱۲۹۷۹ و۸۸۰۶۲۲۰۳ و ۸۸۰۶۲۲۰۸ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، مرکز آموزش کاریارارقام ضمن داشتن گواهی‌نامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، با ارائه دوره‌های تخصصی و بالاترین استاندارد فنی، هم‌اکنون مدارک دوره‌های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اعطا می‌کند.
این شرکت همواره با تلاش در برقراری ارتباط مؤثر با سازمان‌های خصوصی، دولتی و شخصیت‌های علمی و دانشگاهی و نیز معرفی روزافزون ابتکار عمل‌ها و فعالیت‌های مختلف در مسیر پیشرفت و توسعه شرکت در ابعاد گوناگون آموزشی گام برداشته و با کوشش برای افزایش رضایت‌مندی دانشجویان، اساتید و کارکنان شرکت اصل مشتری‌مداری در ارائه خدمات آموزشی را سرلوحه امور خویش قرار داده است.
 
کد مطلب: 34558
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام