۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۴
رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس:

امسال شرکت‌ها بیشتر بدنبال ارائه دستاوردهای خود هستند

تهران- تحریم‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران فرصت طلایی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شركت‌هاي خصوصي محسوب مي‌شود تا نسبت به بومي كردن صنعت مخابرات اقدام كنند.


رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از ويژگي‌هاي مثبت امسال در نمايشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رساني اين است كه حضور شركت‌ها از حالت تبليغات كاتالوگي خارج شده و شركت‌ها بيشتر به دنبال ارائه دستاوردهاي خود هستند. 

به گزارش خبرنگار ایتنا، سيد حسين هاشمي در مراسم افتتاح دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنایع مخابرات و اطلاع‌رساني اظهار داشت: در نمايشگاه تلكام امسال توان شركت‌هاي داخلي در ساخت تجهيزات بهتر از سال گذشته به نمايش گذاشته شده است و شركت‌ها با عملكردهاي جديد خود وارد نمايشگاه ايران تلكام شده‌اند.
 
وي با اشاره به تحريم‌هاي صورت گرفت عليه جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: تحریم‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران فرصت طلایی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شركت‌هاي خصوصي محسوب مي‌شود تا نسبت به بومي كردن صنعت مخابرات اقدام كنند.

هاشمي همچنين گفت: توان مهندسان كشور بالاست و در صورت ايجاد فضاي كاري مناسب براي شركت‌هاي خصوصي مي‌توان علاوه بر تامين نيازهاي صنعت مخابرات، اثرات تحريم‌ها را نيز خنثي كرد.
 
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنين با مثبت ارزيابي كردن حضور شركت هاي داخلي و خارجي در نمايشگاه ايران تلكام ۲۰۱۱ گفت: وي يكي از ويژگي هاي صنعت مخارات به عنوان يك صنعت نوظهور در كشور تغيير با سرعت بالا در اين رشته است كه موجب كاهش طول عمر فناوري هاي موجود در آن مي شود. 

دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت مخابرات و اطلاع رساني (ايران تلكام) با حضور بیش از ۱۷۰ شركت ایرانی و ۳۷ شركت خارجی، ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.
 
کد مطلب: 20188
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام