۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۸

نمایشگاه تله کام چهاردهم برگزار می‌شود

ایتنا - اطلاع رساني اين نمايشگاه آغاز گرديده است و انجام مراحل ثبت نام از متقاضیان مشارکت در تله كام ۲۰۱۳ بزودي صورت خواهد گرفت.


چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رسانی(ايران تله کام ۲۰۱۳) با حضور شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی و خارجی از تاریخ ۴ تا ۷ مهر ماه ۱۳۹۲ مصادف با ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا این نمایشگاه که از آن مي‌توان به بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان نام برد تاکنون سيزده دوره متوالی و بصورت بین‌المللی با حضور فعال ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مطرح کشورمان مرتبط با زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و همچنین شرکت‌های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، توسط شرکت پالار سامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

اطلاع رساني اين نمايشگاه آغاز گرديده است و انجام مراحل ثبت نام از متقاضیان مشارکت در تله كام ۲۰۱۳ بزودي صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات و جزئيات بيشتر مي‌توانند از طريق تلفن، فاكس و يا نمابر با ستاد برگزاري نمايشگاه تماس حاصل نمايند.

تلفـــن : ۸۸۷۸۶۶۹۰/ ۳۶-۸۸۲۰۵۷۳۵
فـاكس: ۸۸۷۸۶۶۸۹
پست الكتــــرونيك : palarsamaneh@gmail.com

وب سايت اختصاصي : www.irantelecomfair.com

کد مطلب: 26797
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام