۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰

الجی اولین تلویزیون OLED شفاف بی‌سیم جهان را به نمایشگاه CES 2024 آورد

ایتنا - این مدل اولد تی با Zero Connect Box این شرکت کار می‌کند، که در M3 OLED سال گذشته عرضه شد، و ویدیو و صدا را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون ارسال می‌کرد. کافیست همه دستگاه‌های استریمینگ و کنسول‌های بازی خود را به جای تلویزیون به این باکس وصل کنید.
الجی اولین تلویزیون OLED شفاف بی‌سیم جهان را به نمایشگاه CES 2024 آورد
ال‌جی معمولاً هر سال تعداد زیادی از تلویزیون‌های جدید را در نمایشگاه CES به نمایش می‌گذارد، اما آنها معمولاً تلویزیون‌های تخت سنتی‌تر هستند. امسال در لاس وگاس، این شرکت علاوه بر به‌روزرسانی‌های سری M و G، چیزی کاملاً متفاوت را معرفی کرده است.

این شرکت «اولد تی» را اولین تلویزیون اولد شفاف بی‌سیم با وضوح 4K و فناوری انتقال بی‌سیم ال‌جی برای صدا و تصویر معرفی کرده است. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه نمایش کنتراست است که به شکل یک باکس واقع در پایه آن قرار می‌گیرد که می‌توانید با فشار دادن یک دکمه آن را بالا یا پایین ببرید.
 
اولد تی از پردازنده جدید AI آلفا 11 ال‌جی با عملکرد چهار برابر تراشه‌های نسل قبلی بهره می‌برد. به گفته این شرکت، این قدرت اضافی باعث 70 درصد عملکرد گرافیکی بیشتر و 30 درصد سرعت پردازش بالاتر برای آن می‌شود. این مدل OLED T با Zero Connect Box این شرکت کار می‌کند، که در M3 OLED سال گذشته عرضه شد، و ویدیو و صدا را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون ارسال می‌کرد. کافیست همه دستگاه‌های استریمینگ و کنسول‌های بازی خود را به جای تلویزیون به آن باکس وصل کنید.
 

در پایه OLED T، در کنار برخی اجزای دیگر، بلندگوهای رو به پایینی قرار داده شده است که صدای آن به طرز شگفت‌انگیزی خوب است. نور پس‌زمینه نیز وجود دارد و می‌توانید با تنظیم آن ظاهری کاملاً شفاف داشته باشید.

ال‌جی همچنین آنچه را که نوار تی (T-Bar) می‌نامد روی این OLED T قرار داده است و ترکیبی شبیه chyron از اخبار، آب‌وهوا، عناوین آهنگ‌ها و موارد دیگر را در پایین صفحه اضافه کرده است، در حالی که بقیه قسمت‌های صفحه نمایش شفاف می‌مانند.
 
سامسونگ نیز در CES 2024 یک تلویزیون شفاف معرفی کرد، اما آن نسخه Micro OLED است. این نیز روشن و شارپ به نظر می‌رسد، اما در مورد اینکه چه زمانی ممکن است در دسترس قرار گیرد یا چه قیمتی دارد صحبتی وجود نکرده است. ال‌جی نیز درباره قیمت محصولش چیزی نگفته است، اما این شرکت اعلام کرد که قصد دارد این تلویزیون OLED را در سال 2024 در معرض فروش قرار دهد.
 
کد مطلب: 76539
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام