۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۳

ال‌جی اولین تلویزیون 105 اینچ ULTRA HD منحنی دنیا را در CES 2014 معرفی می‌کند

ایتنا - تلویزیون 105UB9، با نمایشگری که وضوح ۱۱ میلیون پیسکل (۲۱۶۰×۵۱۲۰) دارد، نمایانگر همکاری موفقیت‌آمیزی بین ال‌جی الکترونیکس و LG Display است.


تلویزیون ULTRA HD منحنی ال‌جی نسبت تصویر شگفت‌انگیز ۲۱:۹ و کیفیت مبهوت‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که از اولین تلویزیون ULTRA HD منحنی با نسبت تصویر ۲۱:۹ (مدل 105UB9) در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد.

جدیدترین تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون ULTRA HD منحنی این شرکت است.
تلویزیون ۱۰۵ اینچ خیره‌کننده (به طور مورب) با مدل۱۰۵UB۹ برندۀ جایزه شده و رسماً بزرگترین تلویزیون منحنی است که تاکنون ساخته شده است.

این تلویزیون حیرت‌انگیز کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ و زوایۀ دید وسیع را با امکان تفسیر دقیق‌‎ترین جزییات و وضوح چشمگیر ارائه می‌دهد تا سطح بی‌مانندی از غوطه‌ور کردن ببیننده در تصویر را ایجاد کنند.
تلویزیون 105UB9 از صفحه‌نمایش سینمایی CinemaScope با نسبت تصویر ۲۱:۹ برخوردار است که برای لذت بردن از فیلم ایده‌آل است؛ درست همان طور که هدف از ساخت آنها ایجاد لذت تماشا بوده است.

مزیت دیگر نمایشگر فوق وسیع این است که به کاربران امکان می‌دهد تا به اطلاعات مشاهده‌ در طرفی از تلویزیون دسترسی پیدا کنند؛ بدون اینکه از کاری که در حال انجام دادن هستند صرف نظر کنند.

تلویزیون 105UB9، با نمایشگری که وضوح ۱۱ میلیون پیسکل (۲۱۶۰×۵۱۲۰) دارد، نمایانگر همکاری موفقیت‌آمیزی بین ال‌جی الکترونیکس و LG Display است.

برای تحقق بخشیدن انحنای تلویزیون، فناوری‌های جدیدی برای حل چند مسئله معرفی شد. فناوری‌هایی مانند حفظ یکپارچگی ساختار و ارائۀ رنگ و روشنی یکنواخت در سراسر نمایشگر بزرگ از آن جمله‌اند.
تاکنون، پنل‌های OLED به دلیل توانایی تولید نور خودشان، برای نمایشگرهای منحنی ترجیح داده می‌شدند. شرکت LG Display با اصلاح فناوری مدار پیکسل TFT (Thin Film Transistor) بر چالش نوردهی ناهمسان پشت غلبه کرد تا از نشت رنگ پیشگیری کند و تجربۀ مشاهدۀ بی‌نظیری را از هر زاویه‌ای فراهم کند.

یونگ-کی هوانگ، نایب رئیس و رئیس بخش تلویزیون در LG Display، می‌گوید: «شرکت LG Display فرمانروایی خود در بازار نمایشگرها را با فناوری‌های متمایز و مبتکرانه حفظ کرده است. با وضوح ۱۱ میلیون پیکسل، پنل ۱۰۵ اینچ LCD منحنی گواهی بر پیشگامی مستمر ما در بازار نسل بعدی نمایشگرها است که ارزش جهانی و استثنایی را برای مشتریان ما به ارمغان می‎آورد.»


این-کیو لی، معاون و سرپرست بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ما مفتخریم که در بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا از تلویزیون ULTRA HD منحنی ۱۰۵ اینچ خود رونمایی کنیم. ال‌جی۱۰۵UB۹ عنوان بزرگترین در دنیا و اولین در دنیا را با خود به همراه دارد و از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای ارائۀ تجربۀ مشاهدۀ واقعاً منحصربه‌فردی برخوردار است. ما به گرداندن بازار نسل جدید تلویزیون‌ها ادامه می‌دهیم و نشان می‌دهیم که با ال‌جی همه چیز ممکن است.»

بازدیدکنندگان از غرفۀ ال‌جی در CES ۲۰۱۴ (مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شمارۀ ۸۲۰۴)، از سه‌شنبه ۷ ژانویه تا ۱۰ ژانویه، فرصت دارند که خودشان از نزدیک این محصول متمایز را ببینند.
 
کد مطلب: 28856
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام