۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۱۵

واتس‌اپ امکان ساخت نام کاربری را به نسخه وب اضافه می‌کند

ایتنا - عکسی که از صفحه تنظیمات واتس‌اپ وب منتشر شده، نشان می‌دهد کاربران می‌توانند با وارد کردن نام دلخواه، نام کاربری جدیدی برای خود ایجاد کنند.
واتس‌اپ امکان ساخت نام کاربری را به نسخه وب اضافه می‌کند

واتس‌اپ قصد دارد امکان ساخت نام کاربری را برای نسخه وب خود نیز فراهم کند. پیش از این، این امکان تنها برای نسخه‌های اندروید و آی‌اواس این پیام‌رسان محبوب در دسترس بود.

با وجود این قابلیت، دیگر نیازی نیست کاربران شماره تلفن خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آن‌ها می‌توانند با ارسال نام کاربری خود با دوستان و آشنایان جدید ارتباط برقرار کنند. همچنین امکان تغییر نام کاربری در هر زمان نیز وجود خواهد داشت.

عکسی که از صفحه تنظیمات واتس‌اپ وب منتشر شده، نشان می‌دهد کاربران می‌توانند با وارد کردن نام دلخواه، نام کاربری جدیدی برای خود ایجاد کنند.

البته هنوز مشخص نیست که آیا استفاده از نام‌های کاربری تکراری برای کاربران مختلف امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر.

 

انتظار می‌رود این ویژگی جدید در آینده نزدیک برای عموم کاربران واتس‌اپ در دسترس قرار بگیرد. البته با توجه به آنکه هنوز در مراحل توسعه قرار دارد، زمان دقیق ارائه آن مشخص نیست.

این اولین بار نیست که شاهد گسترش قابلیت‌های واتس‌اپ هستیم. اخیراً ویژگی‌های جدیدی همچون امکان پین کردن پیام و اشتراک‌گذاری صفحه برای تماشای محتوای ویدیویی و صوتی با دوستان نیز به این پیام‌رسان افزوده شده است.
کد مطلب: 76411
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام