۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۴
با نزدیک شدن به زمان به‌روزرسانی‌های سازمانی،

اینتل تراشه‌های هوش مصنوعی را به رایانه‌های شخصی اضافه می‌کند

ایتنا - تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در سال آینده، با ورود شرکت‌ها به چرخه به روزرسانی سخت‌افزار، تحویل PC نیز افزایش یابد. هولت‌هاوس گفت: «قدرت هوش مصنوعی قطعاً صنعت کامپیوترهای شخصی را رشد خواهد داد».
اینتل تراشه‌های هوش مصنوعی را به رایانه‌های شخصی اضافه می‌کند
اینتل از Core Ultra رونمایی کرد، پیشرفتی که این شرکت 45 ساله آن را دارای بالاترین توانمندی در زمینه هوش مصنوعی و کم‌مصرف‌ترین پردازنده موبایل تا به امروز دانسته است. میشل جانستون هولت هاوس، مدیر کل گروه رایانش کلاینت در اینتل، در جریان اعلام این خبر گفت: «این یک تغییر اساسی در نحوه تولید و مونتاژ ریزتراشه‌هایمان بود».
 
این شرکت اعلام کرد که این پردازنده‌ها در حال حاضر در دسترس هستند و در بیش از 230 مدل رایانه شخصی ساخته شده توسط دل، گوگل، اچ پی، لنوو، مایکروسافت، سامسونگ و چندین فروشنده دیگر بکارگیری خواهند شد. هولت‌هاوس گفت اینتل قصد دارد در دو سال آینده بیش از 100 میلیون پردازنده کلاینت عرضه کند.
 
این پردازنده در پی کاهش طولانی‌مدت تولید کامپیوترهای شخصی در پی همه‌گیری کرونا عرضه می‌شود؛ تحلیلگران پیشبینی می‌کنند که در سال آینده، با ورود شرکت‌ها به چرخه به روزرسانی سخت‌افزار، تحویل PC نیز افزایش یابد. هولت‌هاوس گفت: «قدرت هوش مصنوعی قطعاً صنعت کامپیوترهای شخصی را رشد خواهد داد».
 

«کور اولترا» با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های سازمانی ساخته شده است.
 
هولت‌هاوس گفت که این شرکت این پردازنده را روی نزدیک به 20 مدل محلی آزمایش کرده است که وظایفی همچون ویرایش ویدیو و تصویر، بینایی ماشین و سایر عملکردهای رایج هوش مصنوعی را اجرا می‌کردند.
 
این شرکت همچنین با ده‌ها فروشنده نرم‌افزار از جمله آدوبی، دالبی و زوم به شرکا پرداخته و قصد دارد، ظرف یک سال، 300 قابلیت شتاب‌دهی‌شده با هوش مصنوعی را پیاده‌سازی کند.
 
هولت‌هاوس گفت: «ما از مدل‌های بیشتر و چارچوب‌های بیشتری پشتیبانی می‌کنیم و به توسعه‌دهندگان امکان انتخاب و ابزارهای متنوع و مدل‌های هوش مصنوعی را می‌دهیم که می‌توانند از بین آنها گزینش کنند. ما به آنها نمی‌گوییم چگونه این کار را انجام دهند».
کد مطلب: 76307
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام