۰
plusresetminus
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۰

کارمند سابق اپل روش‌های افزایش عمر باتری آیفون را لو داد!

ایتنا - تایلر مورگان، که پیش از این در یک فروشگاه اپل کار می‌کرد، نکاتی را برای افزایش عمر باتری گوشی آیفون، فاش کرده است که بسیاری از کاربران تا به حال اشتباه انجام می‌دادند.
کارمند سابق اپل روش‌های افزایش عمر باتری آیفون را لو داد!

این کارمند سابق از زمان ترک شغل خود در این شرکت ویدئوهایی را در تیک‌تاک به اشتراک می‌گذارد و در آن‌ها رازهایی را فاش می‌کند که اپل نمی‌خواهد کاربران بدانند.

 این کارمند سابق شرکت اپل در ویدیویی در پلتفرم تیک‌تاک می‌گوید که کاربران آیفون هرگز نباید گوشی خود را ۱۰۰ درصد شارژ کنند و برای دوام بیشتر باتری باید فعالیت بلوتوث و پس زمینه را غیرفعال کنند.

اولین نکته‌ای که مورگان به آن اشاره می‌کند این است که هرگز آیفون خود را ۱۰۰ درصد شارژ نکنید یا نگذارید شب تا صبح گوشی موبایلتان در شارژ بماند؛ کاری که بسیاری از کاربران ممکن است به‌طور روزانه انجام دهند.

توصیه او این است که بگذارید شارژ باتری تنها تا ۸۰ درصد پر شود، زیرا زمانی که به‌طور مداوم آن را تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌کنید از نظر شیمیایی فرسوده می‌شود.

مورگان گفت: «به تنظیمات (settings) بروید، در قسمت باتری (battery)، گزینه سلامت و شارژ باتری (battery health and charging) را بزنید، و سپس بهینه سازی شارژ (charging optimization) را روشن کنید. اگر می‌خواهید واقعاً محتاط باشید، آن را به ۸۰ درصد محدود کنید.»

مورگان همچنین به کاربران آیفون‌ پیشنهاد کرد که فعالیت پس زمینه خود را خاموش کرده و اپلیکیشن‌هایی را که از آن‌ها استفاده نمی‌شود خاموش کنند.

این کار با رفتن به قسمت General و سپس Background App Refresh انجام می‌شود. در اینجا فهرستی از برنامه را مشاهده خواهید کرد که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و می‌توان آن‌ها را خاموش کرد.

مورگان سپس به چند نکته دیگر اشاره کرد که می‌تواند میزان تخلیه باتری آیفون را کاهش دهد.

او پیشنهاد کرد که گزینه location services را در اپلیکیشن‌ها خاموش کنید.

این کاربر تیک تاکی همچنین پیشنهاد کرد که روشنایی صفحه تلفن را کم کنید، و سیری و بلوتوث را اگر در حال حاضر مورد استفاده نیستند خاموش کنید.
کد مطلب: 76183
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام